Martine Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Fremover har jeg nå en del tid til å trene eller gå tur. Kan stort sett når som helst på dagen. Noen som vil være med? Siter
Whoopsis Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg! Nå bor vi jo i samme del av byen og greier. Har for tiden en ganske kaotisk/stappfull hverdag, men kan si i fra når ting roer seg litt? Gi meg noen uker bare! Siter
Lunatic Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg er gjerne med på både trening og tur! Hadde vært fint å få trent lille trollet her til å gå penere i bånd med andre hunder rundt Siter
marjea Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg blir gjerne med på tur! Men holder på med hovedoppgave de neste ukene, så jeg tør ikke love noe helt ennå for det spørs hvor langt etter jeg henger (foreløpig ser det dårlig ut..) Men så fort den er levert så er vi med! Siter
Martine Skrevet 6. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Når passer det evt for dere? og hvor? Siter
Martine Skrevet 27. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2015 Noen som vil gå tur eller trene denne uken? Siter
Recommended Posts