Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotodag i rakshahuset 1. mars

Recommended Posts

Skrevet

Jada, vi fortsetter i kjent stil med fotodag istede for riktig EFIT. Take it or leave it. :ahappy:

Selskap til frokosten av Idas favorittdyr:

16660417066_3ecda17878_b.jpg

Etter frokost dro vi rett og slett ut, så da måtte Lillemor utforske gjerdet vårt:

16067076023_b118cff24c_b.jpg

Mens Lukisen står og venter svært utålmodig:

16685685411_8585a1ed5d_b.jpg

Fornøyd når han får prøve seg som trekkhund (jada, vet jeg burde ha sele på)

16687019495_c4231e7b94_b.jpg

Passasjeren er litt skeptisk da....

Forsøk på posering, ingen av de, var fryktelig interesserte. :lol:

16064687054_dfaec78cf0_b.jpg

Vel inne igjen spiser Lillemor lunsj og kattene styrer med "noe" som er bak hylla, det drev de med før vi gikk ut også.

16498917320_31848b1744_b.jpg

Hjelper Kodak for å se

16500188649_440f443a04_b.jpg

Det var en mus bak der, og etter litt panisk løping mellom meg og katten på andre siden av hyllen fikk ene katten tak i den og forsvant ut med den, heldigvis. :aww:

Sovetid! Eh, fjasetid!

16684993291_54fb0a65bc_b.jpg

Lunsj nr 2, må ha mat etter soving. Viktig. :aww:

16686336875_f62d4eaf4c_b.jpg

Leketid med innpåsliten Hottentott

16478898187_46a8961289_b.jpg

Ordner litt middag

16498594138_d3f3e801e9_b.jpg

Mens man får med seg 5mila...

16660238116_f347168069_b.jpg

Plager Kodakpusen med kamera...

16500863489_aba2d2a7bc_b.jpg

Og sjekker om Hottie fremdeles er med oss:

16499610670_af0834b8a3_b.jpg

Middagen var så god så den får dere ikke bilde av. :aww: Men etter middag er det tid for alenetur for mor og utvalgte hunder. Siden Lupin fikk tur tidligere i dag så var de det to andre som fikk være med:

16685126702_9f9cc14fde_b.jpg

Hjemme igjen etter en time, koser seg med tegnefilmer på tv de to. Tror Bonden koser seg minst like mye som lillemor:

16686150985_386cbe1631_b.jpg

Etter diverse intrikate bygninger i Duplo som ble rasert like fort som de ble satt opp, kveldsmat og boklesing så er det tid for bad!

16478871207_3c53f67d6f_b.jpg

Og tannpuss:

16498551278_c2aee3a0cb_b.jpg

Resten av kvelden var såpass begivenhetsløs at disse to avslutter fotodagen vår beskrivende.

16501698629_2002437eb0_b.jpg

Natta!

• Like 25
Skrevet

Yiii! Spennende. Tenkte, skjønner hun ikke at det er mus bak der :D

Hvilken rase er Hottie-Hottentott. Unnskyld at jeg er uvitende, men er så nysgjerrig. Så får heller vær litt pinlig å ikke vite ;)

Nydelig hverdagslige bilder, nydelig jente og hunder og katter.

EDIT: Og bonde.

• Like 1
Skrevet

Yiii! Spennende. Tenkte, skjønner hun ikke at det er mus bak der :D

Hvilken rase er Hottie-Hottentott. Unnskyld at jeg er uvitende, men er så nysgjerrig. Så får heller vær litt pinlig å ikke vite ;)

Nydelig hverdagslige bilder, nydelig jente og hunder og katter.

EDIT: Og bonde.

Haha jo, hadde en stygg mistanke om mus ja. Men med 3 katter i hus så gidder man ikke få panikk. :D

Hottie er korthåret saluki :) ingenting pinelig med å ikke vite det. :)

Og takk for fine ord om gjengen min. :ahappy:

• Like 1
Guest vivere
Skrevet

Flotte bilder fra "kvardagen i heimen" :) Nesten så en selv fikk lyst til å fikle litt med kamera igjen, men vi har det ikke så spennende at det er verdt å dokumentere. Dessuten legger jeg ikke ut bilder her. Flott serie Raks :D

Skrevet

Flotte bilder fra "kvardagen i heimen" :) Nesten så en selv fikk lyst til å fikle litt med kamera igjen, men vi har det ikke så spennende at det er verdt å dokumentere. Dessuten legger jeg ikke ut bilder her. Flott serie Raks :D

Nåh, mine bilder når ikke dine opp til knærne engang, men tusen takk for fine ord! Var gøy å blåse støv av kameraet igjen og ikke bare bruke mobilen. :ahappy:

Du har alltid så fine og koselige ditl'er du :ahappy::wub:

:wub: Takk!

Skrevet

Du har alltid så koslige bildedager :)

Er litt slått over hvor langt hår/stor Ida har blitt, nesten litt skummelt å kunne se forskjell måned til måned :|

• Like 1
Skrevet

Fine dagen! :D

Enig :ahappy:

Du har alltid så koslige bildedager :)

Er litt slått over hvor langt hår/stor Ida har blitt, nesten litt skummelt å kunne se forskjell måned til måned :|

Takk! Og ja, hun vokser som ugress - går alt for fort! :o Og det håret er en evig kilde til frustrasjon, jeg får meg ikke til å klippe det og hun vil ikke ha strikk/klemmer. :lol:

Jeg synes dere har det så koselig! Liker å titte gjennom Efit'ene dine :)

Takk :)

Fine søndagen! :)

Enig :ahappy:

Ser ut som dere hadde en fin søndag :)

Det hadde vi, en egentlig ganske standard søndag hos oss når Bonden har fjøset. Men vi koser oss masse.

Skrevet

Takk! Og ja, hun vokser som ugress - går alt for fort! :o Og det håret er en evig kilde til frustrasjon, jeg får meg ikke til å klippe det og hun vil ikke ha strikk/klemmer. :lol:

Du får ta en "flettemamma" på henne ;) Bare synd at hun sikkert er for lita til å bestikkes med at hun blir å se ut som jentene i Frost filmen :D

• Like 1
Skrevet

Du får ta en "flettemamma" på henne ;) Bare synd at hun sikkert er for lita til å bestikkes med at hun blir å se ut som jentene i Frost filmen :D

:lol: Ja, hun er litt vanskelig å bestikke med sånt enda. Men kanskje jeg må se frostfilmen selv snart da.

Skrevet

:lol: Ja, hun er litt vanskelig å bestikke med sånt enda. Men kanskje jeg må se frostfilmen selv snart da.

Anbefales, kan være greit med lommetørkle lett tilgjengelig første gangen :icon_cry::icon_redface:

Skrevet

Koselige bilder!

Herlig gjeng, både på to og fire bein :heart:

Takk :ahappy:

Fiiine dagen det :) Enig med resten, det er så koselig å se dagene dine, iaf når de er så idylliske som denne ;)

Haha ja kan jo ikke vise alt kaoset, får holde med idyllen :lol: Takk :)

Elsker å se fotodagene dine :ahappy: Koselige bilder, og fiiin Ida :wub:

Takk :ahappy:

Skrevet

Enig med de andre, alltid koselig å se. Men, du er og blir en inder i mitt hode altså, så det kræsjer helt med de bildene du legger ut :sleep::lol:

• Like 1