Gå til innhold
Hundesonen.no

Willemo's Nemi


Th3a
 Share

Recommended Posts

Er vel på tide å presentere min hund og da. :P

Jeg har en Golden Retriever fra oppdrettet Willemo, og hennes stamtavlenavn er så enkelt som Willemo's Nemi. Hennes foreldre er NUCH Fab Four's Full Rulle og Willemo's Astri. Hun er født 03.06.2010.

Nemi er familiens første hund, og jeg har hovedansvaret for henne. Mamma og pappa betaler mat og veterinærregninger selvsagt. :P Siden første dag har hun vært en eksemplarisk hund. Hun er lettlært, rolig, snill, leken, og har en fantastisk av-knapp inne. Det "verste" hun gjorde i sin ungdomstid var å makulere en fjernkontroll til en ødelagt TV, og det var det. Hun har aldri vært i konflikt med andre hunder, og min bestemor på 83 år kan gå tur med dette "beistet" på 30 kg. :ahappy: Hun er det man kaller en once-in-a-lifetime-hund. Hun ble i tillegg "født båndtrent", bare for å skryte enda mer. :sleep:

Så kommer bildespammet av dårlige mobilbilder.

Seeee så liten og søt hun var daaaa. :wub: Første dagen hjemme, og første møte med ilderen vår.

1001_zpsfkzxaxtz.jpg

1002_zpsr3xolelp.jpg

Pia og Nemi. Pia er den nye hunden til en gammel nabo av meg. Deres tidligere hund gikk jeg fast tur med hver dag, og tross for at de flyttet så har eier og jeg god kontakt. Vi går stadig tur med hundene sammen, så Pia dukker vel opp her i tråden en gang i blant. :D

1008_zpssnrqnfjj.jpg

1009_zpstovz8oei.jpg

1006_zpseygmyqtc.jpg

1004_zps4obqdfji.jpg

Nemi og venninnen min sin Birma-gutt er gode venner. :wub:

1005_zpsu6x281du.jpg

1007_zpsd4tttbut.jpg

Får spamme mer senere. Godt å gå lagt dem ut i en tråd så jeg slipper å spamme vennene mine på FB med dem. Noen mener jeg er litt for obsessed med min egen hund...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Ettersom jeg verken har et bra kamera eller en fotogen hund så blir det lite bilder, men jeg har da noen fra våre siste turer. Nemi er like snill og god som alltid. Hun har litt rundere etter en daff sommer og lat eier, men nå er båndtvangen slutt og da tilbringer vi så mye som mulig tid i skogen sammen. :ahappy:

Mamma og jeg var på blåbærtur forrige uke, og Nemi fikk rulle rundt i lyngen og sabotere for oss i timesvis. :lol:

IMG_2316_zpsnkrqykc9.jpg

IMG_2317_zps3uxtv0xs.jpg

IMG_2318_zpsowsjmgdb.jpg

IMG_2323_zpssqbng8o0.jpg 

Vi har også tatt bruk i sykkelen igjen, ettersom Nemi har fått mer sansen for den. Hun elsker å få springe løs foran sykkelen i skogen. :ahappy:

IMG_2340_zpss72szua2.jpg

Nemi og jeg var eventyrlystne i dag og gikk på en ukjent sti. :shifty: Vi endte først på et jorde og så kom vi fram til motorveien etter hvert.

IMG_2334_zpsqbp84l13.jpg

Ah, sola mi. :wub: Alltid blid hun!

IMG_2327_zpslfxn5i1k.jpg

Det var det for denne gang! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...