Mirai Skrevet 22. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2016 Akkurat nå, SoppenCamilla skrev: Skip vil løpe med deg snart, Mirai! Han kjeder seg. Bocca er treig og teit. Vi har fri i morgen! 3 Siter
Mirai Skrevet 23. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2016 Skip og Mirai freste rundt i skogen idag! Ja, også Bocca var med på slep da.. 8 Siter
Teserere Skrevet 3. Mars 2016 Rapporter Skrevet 3. Mars 2016 Flotte bilder som alltid! Så ut som en deilig dag Siter
Sanne Skrevet 3. Mars 2016 Rapporter Skrevet 3. Mars 2016 På 22.2.2016 at 6:17 PM, Mirai skrev: Vi har fri i morgen! Herlighet, det er det søsteste jeg har sett på lenge 1 Siter
Mirai Skrevet 6. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 Vi var på tur med Willy & co idag, har ikke sett dem siden slutten av sommeren . Vi vasset i snø og hundene koste seg skikkelig i 2,5 timer. Ble til og med plass til en vaffel og Solo på skihytta! 8 Siter
MegaMarie Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 Stilige bilder Likte spesielt godt bilde av Willy hvor han satt i snøen og snøen dalte ned bak han Siter
Mirai Skrevet 6. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 37 minutter siden, MegaMarie skrev: Stilige bilder Likte spesielt godt bilde av Willy hvor han satt i snøen og snøen dalte ned bak han Takk! Ja, det ble veldig fint! Har redigert vekk rumpa til Mirai ut av bildet da, ble litt finere .. 1 Siter
Teserere Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 Flotte bilder! Så ut som de hadde det like gøy i snøen som unger i ballrom Siter
Mirai Skrevet 12. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2016 Ei venninne, som jeg også skriver bachelor sammen med, har en klin gæren omplasserings Boston terrier som heter Bella (7-8 år). Hun bestemmer reglene, for å si det sånn . 5 Siter
mushi Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Skrevet 12. Mars 2016 Bella er så søt! Blir alltid overrasket over at boston er spinklere bygget enn jeg ser for meg. Gøy at Mirai har så mange hunder hun leker godt med! Blir misunnelig 1 Siter
Mirai Skrevet 12. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2016 Akkurat nå, mushi skrev: Bella er så søt! Blir alltid overrasket over at boston er spinklere bygget enn jeg ser for meg. Gøy at Mirai har så mange hunder hun leker godt med! Blir misunnelig Ja, hun er veldig liten! 6kg tror jeg, så er det vel ca likt som Ponni? Hvertfall milevis forskjell fra en fransk bulldog f. eks. Digg å ha mange hundevenner! Hun og Bella har noen store diskusjoner av og til da, hehe... mye skrik og lite action. Siter
Teserere Skrevet 12. Mars 2016 Rapporter Skrevet 12. Mars 2016 Søtinger Hun ser ut som en fin boston mtp nese Siter
Mirai Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 Liker hunden min bare mer og mer, jeg . 8 Siter
Snoffe Skrevet 5. April 2016 Rapporter Skrevet 5. April 2016 Syntes Mirai har blitt veldig fin, syntes hun har blitt en lekker dame Siter
Mirai Skrevet 5. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2016 1 time siden, Teserere skrev: Haha de så passe misfornøyde ut Veldig! Måtte litt jobb til for å få dem oppi de stolene samtidig, haha! 7 minutter siden, Snoffe skrev: Syntes Mirai har blitt veldig fin, syntes hun har blitt en lekker dame Tusen takk! Ja, hun har utviklet seg masse de siste par månedene! 3 Siter
Snoffe Skrevet 5. April 2016 Rapporter Skrevet 5. April 2016 Akkurat nå, Mirai skrev: Veldig! Måtte litt jobb til for å få dem oppi de stolene samtidig, haha! Tusen takk! Ja, hun har utviklet seg masse de siste par månedene! Blir fascinert over at de kan utvikle seg så mye over kort tid, ser det selv på han min. mye som har skjedd med kroppen de siste månedene. Siter
Mirai Skrevet 22. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2016 Idag møtte vi Camilla og Skip, og Bente og Cana Det var også en dame i hundeparken fra før av med en diger blandingshundtispe. Hundene gikk godt over ens, Skip ble kanskje litt heit da han skulle prøve seg på å knøvle Mirai . Så gikk vi en times tur i skogen etterpå . Et par bilder fra Camilla : 9 Siter
tutle Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 Fine de er! Og så stor Skip er blitt @SoppenCamilla 1 Siter
Recommended Posts