13de Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Såå søt, spesielt når hun sover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Kjempesøt! også så liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Så nydelig hun er Takk! Rundt og rundt treningsballen i 210 km/t Hahaha hun er så søtrar Ja, raptus er best der man får godt grep! Vroooom . Såå søt, spesielt når hun sover. Ja, det er noe eget med valper som sover.. veldig fredfylt! Samtidig deilig med en liten pause.......... Kjempesøt! også så liten Ikke så liten nå da... tross alt over 4kg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2015 Ikke så liten nå da... tross alt over 4kg ! Haha! åhh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Haha, når den lille minpin skal si ifra til henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Haha, når den lille minpin skal si ifra til henne Litt usikker på hvor alvorlig man skal ta en 11 år gammel herremann som nesten er tannløs ja ! Idag gikk vi en skikkelig deilig tur med @mushi , Ponni og Luna. Vi gikk i Stokke som er rett bortenfor Tønsberg. Mange andre var også ute på påsketur! Mange bilder som er litt like, men dere tåler vel det når hundene er SÅÅ fine som de er. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Så fine bilder! Så deilig ut ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Åååh, dere har vært på Brunstad! Var det dere vi så på tur i Melsom her om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Åååh, dere har vært på Brunstad! Var det dere vi så på tur i Melsom her om dagen? Jeg har ikke gått tur der med Mirai før idag, men Astrid bor jo på Vear . Hun er jo ganske mye ute også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Takk for fin tur. Den ene har verre ører enn den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. April 2015 Rapporter Share Skrevet 2. April 2015 Jeg har ikke gått tur der med Mirai før idag, men Astrid bor jo på Vear . Hun er jo ganske mye ute også!Oooia! For jeg syntes det var en liten stankelbein med genser og en stor en på tur, trodde kanskje det var dere med Fant(?) Vi har nemmelig vært på Brunstad i dag vi også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2015 Tur på Borrehaugene utenfor Horten idag, det er en gammel gravplass for vikinger . Var sammen med ei klassevenninne og en boston terrier-tispe på 7 år hun hentet denne uken, heter Bella. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Hvordan er selen? Den ser et hakk for stor ut foran Skikkelig fin Boston! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Hvordan er selen? Den ser et hakk for stor ut foran :pSkikkelig fin Boston! Ja, den er litt stor i fronten, men MYE bedre enn halsbånd når hun er med andre hunder og plutselig fyker som et missil i valgfri retning . Veldig fint at vi kunne låne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Fant og Mirai! Kan sees i HD . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 :wub: :wub: (Det var i grunnen alt jeg hadde å komme med etter å ha sett den videoen der. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 :wub: :wub: (Det var i grunnen alt jeg hadde å komme med etter å ha sett den videoen der. ) Det er jo en god reaksjon ! Gleder meg til de bare kan vase rundt fritt i huset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Så koselig samle video for et par sider siden Håper du fortsetter å lage slikt Får jo plutselig lyst på whippet igjen av å se dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Så koselig samle video for et par sider siden Håper du fortsetter å lage slikt Får jo plutselig lyst på whippet igjen av å se dette! Takk! Ja, jeg prøver å filme mye med telefonen, savner litt at jeg ikke har mange videoer av Mona. Husker hvordan hun var på en helt annen måte når jeg ser på film . Vi er veldig fornøyd med henne hittil. Det er egentlig ikke noe vi er misfornøyd med hos henne enda . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Masse bilder av Mirai og Willy i egen bildetråd her. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Begynner å bli langbeint jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 Må si meg enig med Lunatic, hun begynner å ligne på en Whippet jo! Fine, fine jenta er hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2015 Må si meg enig med Lunatic, hun begynner å ligne på en Whippet jo! Fine, fine jenta er hun Begynner å bli langbeint jo! Hehe, ja, det har nok skjedd noe i høyden de siste to ukene! Vært og plaget sine sheltietanter idag.. Hun prøver sååå hardt å få dem til å adoptere henne, gøy å se på. Masse språk . Liten sak! Plage plage Enya. Utforske området litt.. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Ååå så søte babywhipseører <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Strekker seg til alle kanter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts