Guest Christine Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 "Mens den åtte år gamle dobermannen får behandling ved Oslo veterinærhøyskole, surrer tankene hos Murberg. Det er vondt å tenke på at det kan ha ligget gift få meter fra huset hans. Jeg kan ikke skjønne annet enn at den er utplassert, men jeg håper virkelig jeg tar feil. Hvis noen er irriterte på meg eller hundene, er det bedre om de tar kontakt i stedet for å la dyra lide, sier Murberg, som har bodd på småbruket i Østbyvegen i Bruvoll de siste 12 årene. Jeg har sjelden sett så ille symptomer, sier veterinær Terje Nyen, som bekrefter at det er rottegift Emma har fått i seg. Han tror hun har fått i seg en stor dose, og at hun ikke ville hatt slike symptomer om hun hadde spist en mus med gift i." http://www.glomdalen.no/Advarer_mot_rottegift_etter_forgiftning-5-19-26227.html Emma ble avlivd i går, da hun ble værre og responderte dårlig på behandlingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Forferdelig slutt for hunden . Stakkars hund og stakkars eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Trist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Tragisk sak... Gift skal kun legges ut slik at andre dyr ikke kan få tak i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2015 Det at det slurves når folk legger ut gift er jo en av grunnene til at muse og rottegiften blir strengere og strengere å handle med og bruke. Tragisk for hund og eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts