Gå til innhold
Hundesonen.no

Mulig å kjøpe billigere oksemuskler noen sted?

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om noen sted å kjøpe litt rimeligere og mange oksemuskler?

Bonusspørsmål: Kan oksemuskler (svamplegeme sikkert :teehe:) fryses uten å forringes?

På forhånd mange takk for tips og råd :flowers:

Bor Oslo, btw.

Skrevet

Kan svare på at det funker å fryse. Jeg kjøper okseører og oksemuskel m.m i større kvanta når jeg er i Danmark. Tar opp direkte fra frysen.

Hvor i Norge kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Skrevet

Det er et firma i Grimstad (?) som stadig har annonser på større sekker med rimelig hundesnacks (ører, haler, vom, muskler) på FINN. Finner ikke annonsene i farta, men går jo sikkert ann å finne ut hvem det er.

Skrevet

Jeg fryser alt av tyggeting for å unngå fleskebiller, og det fungerer i alle fall helt fint for min del. Tar det direkte opp av fryseren når det skal serveres. :)

Skrevet

Kan svare på at det funker å fryse. Jeg kjøper okseører og oksemuskel m.m i større kvanta når jeg er i Danmark. Tar opp direkte fra frysen.

Hvor i Norge kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Hvor i danmark handler du? :)

Skrevet

Det er et firma i Grimstad (?) som stadig har annonser på større sekker med rimelig hundesnacks (ører, haler, vom, muskler) på FINN. Finner ikke annonsene i farta, men går jo sikkert ann å finne ut hvem det er.

Kobuk/dogclub?