Wanderlust Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Har ryddet litt i hundeutstyret og funnet frem noe som jeg ikke lenger har bruk for. Blått dekken med grønt fleecefór (60cm) - 50kr Belcando treningsvest i str S (hel og pen, med mange praktiske lommer) - 400kr Apportbukker - 50kr per treapport. (metallapport og nederste treapport er solgt) Gummi pinne for lek - 20kr Kjegler Fra venstre: 4 for 40kr, midterste kjeglene er solgt, 4 for 100kr (x 2) Kong med snor: 50kr stk. Ball: 20kr Hjemmelagde leker Flerfarget leke er solgt. Blå 40kr Bitepølser Liten kr 10. Stor 150kr Jeg bor like utenfor Lillestrøm (Blystadlia), så kan evt møte noen i nærheten, eller du kan komme å hente hjemme hos meg. Jeg kan også sende, men da betaler kjøper frakt. Er det noe du har lyst på, men uenig i pris? Send meg en PM så blir vi nok enig om noe
Gro Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da?
Wanderlust Skrevet 19. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da? Ja, det skal gå bra Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det.
Gro Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Ja, det skal gå bra Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det. Det blir før 14. mars ja, så det skulle ikke være noe problem Sier fra når jeg vet nøyaktig når det blir!
Wanderlust Skrevet 19. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Det blir før 14. mars ja, så det skulle ikke være noe problem Sier fra når jeg vet nøyaktig når det blir! Send meg en PM når du vet no mer Men da er de tingene holdt av til deg hvertfall. 1
Recommended Posts