Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr selges (apport,treningsvest++)


Recommended Posts

Har ryddet litt i hundeutstyret og funnet frem noe som jeg ikke lenger har bruk for.

Blått dekken med grønt fleecefór (60cm) - 50kr

selges11of12_zpscbff815f.jpg

Belcando treningsvest i str S (hel og pen, med mange praktiske lommer) - 400kr

selges9of12_zpse0af96c8.jpg

selges10of12_zps6cfa7cfc.jpg

Apportbukker - 50kr per treapport. (metallapport og nederste treapport er solgt)

selges2of12_zps64c83bfc.jpg

Gummi pinne for lek - 20kr

selges6of12_zps23837098.jpg

Kjegler

Fra venstre: 4 for 40kr, midterste kjeglene er solgt, 4 for 100kr (x 2)

selges1of12_zps51e3deec.jpg

Kong med snor: 50kr stk. Ball: 20kr

selges5of12_zps5b79ce2e.jpg

Hjemmelagde leker

Flerfarget leke er solgt. Blå 40kr

selges3of12_zpsedc77463.jpg

Bitepølser

Liten kr 10. Stor 150kr

selges4of12_zps4a9cc94c.jpg

Jeg bor like utenfor Lillestrøm (Blystadlia), så kan evt møte noen i nærheten, eller du kan komme å hente hjemme hos meg. Jeg kan også sende, men da betaler kjøper frakt.

Er det noe du har lyst på, men uenig i pris? Send meg en PM så blir vi nok enig om noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke :)

Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha metallapport, den minst slitte treapporten, kjeglene i midten og flerfarget hjemmelagd hundeleke :)

Jeg skal innover til Lillestrøm om et par uker. Går det greit at jeg kommer innom deg da?

Ja, det skal gå bra :) Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom :) Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal gå bra :) Alt utstyret ligger hos foreldrene mine, så skal få dratt å hentet det. Så sier du bare ifra når det passer å komme innom :) Jeg reiser bort 14.mars, så helst før det.

Det blir før 14. mars ja, så det skulle ikke være noe problem :) Sier fra når jeg vet nøyaktig når det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...