Margrete Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Selger selen til Nix siden den er i største laget til henne. Brukt max 10 ganger, like hel og pen som fra Anette. Str M Pris 350,- + porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Kunne denne passet en ambull-hanne på 40'ish kg? I så fall kunne denne være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Kunne denne passet en ambull-hanne på 40'ish kg? I så fall kunne denne være av interesse Ja det tror jeg! De er jo rimelig kraftige i nakke og bryst. Vil du ha den? Send meg adresse ol på pm, så sendes den i morgen den dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Tror jammen jeg skal prøve denne Hvor ca bor du? Jeg jobber på Marienlyst i Oslo og om du er i nærheten kan jeg plukke den opp på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Om den ikke sku passe så vil jeg være 2nd in line 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Tror jammen jeg skal prøve denne Hvor ca bor du? Jeg jobber på Marienlyst i Oslo og om du er i nærheten kan jeg plukke den opp på tirsdag? Jammen det er jeg jo! Bor på Vinderen, men kan sikkert svippe bortom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Sendt PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2015 Ja det tror jeg! De er jo rimelig kraftige i nakke og bryst. Vil du ha den? Send meg adresse ol på pm, så sendes den i morgen den dag Send meg en pm dersom h*n med ambull ikke skal ha den :-) Passer vell dalmatiner hann på 40kg regner jeg med :-) han er 56 cm rundt halsen og er under 90cm rundt buken (om jeg husker riktig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Om den ikke sku passe så vil jeg være 2nd in line Send meg en pm dersom h*n med ambull ikke skal ha den :-) Passer vell dalmatiner hann på 40kg regner jeg med :-) han er 56 cm rundt halsen og er under 90cm rundt buken (om jeg husker riktig). Den passet supert til bulledyret, så dessverre for dere ble den solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Den passet supert til bulledyret, så dessverre for dere ble den solgt Var kanskje meningen :-P Prikken har egentlig nok seler! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts