Ida_N Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Skrevet 9. Februar 2015 Hei alle! Er det noen som har noen hundeblader man kan tenke seg å gi bort? Vi skal i gang med produksjon av en TV-serie nå, og vi trenger masse hundeblader! Spiller ingen rolle hva slags emne på bladet. Vi holder til i Oslo, ved Myrens på Torshov, så om noen med masse blader holder til i Oslo-området, kan vi komme å hente Mvh, Ida Siter
Ida_N Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Spiller ingen rolle Siter
Meg Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 tror du ikke utgivere av de ulike bladene vil gi dere noen blader da, om det er snakk om innspilling av en TVserie? Siter
Ida_N Skrevet 12. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2015 Har sjekket, men de svarer ikke så fort gitt, og ikke noe nummer å nå dem på så vidt jeg så hvert fall. Så tenkte det var verdt å prøve her og i og med at tiden er litt knapp! Siter
KristinR Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Skrevet 13. Februar 2015 Jeg kan sende en haug til dere i oppkrav. Jeg bor I Bodø. Har Hundesport som er 20-30 år gamle. Siter
Ida_N Skrevet 17. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Jeg kan sende en haug til dere i oppkrav. Jeg bor I Bodø. Har Hundesport som er 20-30 år gamle. Åh rått! Skal høre med høyere hold, svarer asap! Siter
Ida_N Skrevet 19. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Jeg kan sende en haug til dere i oppkrav. Jeg bor I Bodø. Har Hundesport som er 20-30 år gamle. Siter
Recommended Posts