Fluff Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Hei, eg har vore inne å lest her ei stund, men knapt vore aktiv før. Men eg har sett at det er litt folk her som er med i styre og stell i ulike hundeklubber, og hadde satt pris på om eg kunne fått nokre innspel.. NKK har ein obligatorisk lovmal for NKKs medlemsklubber - er det mulig for medlemsklubber å likevell velge å sjå vekk frå denne? Eller er klubbane pålagt å følgje denne malen? I lovmalen står det nemlig at det skal føres protokoll over styremøtene og at desse skal vere tilgjengelige for medlemmene og NKK. Det gjer raseklubben min, og eg setter pris på å kunne følgje litt med på kva som skjer. Men lokal/geografisk hundeklubb gjer ikkje det. Om det er obligatorisk bør det jo vere lett å få det innført.. (Og det nærmer seg årsmøte..) Siter
xxx12345 Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Lovmalen skal følges, men det er mulig å gjøre egne justeringer. Om enkelte ting er mulig å fjerne er jeg litt usikker på, kanskje @SFX kan svare på det? Siter
Guest lijenta Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Ville tro lovmalen var et minimumskrav Siter
xxx12345 Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Jeg vet man kan gjøre endringer, men disse må godkjennes av NKK. Jeg er dog usikker på om man bare kan fjerne elementer. Siter
Sirius Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Trudde det var vanleg å legge ut i det minste referat frå møter? Det vert gjort i vår klubb. Det fungerer jo som ein protokoll. Siter
Fluff Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Takk for svar Ja, møtereferater er supert, men dessverre mangelvare. Og det er jo litt dumt. Har tenkt å ta dette opp på årsmøtet, og dersom klubben må forholde seg til lovmalen til NKK så bør det vere enkelt å få innført. Men greitt å vite om det kan bli avføyd med eit "det gjelder ikkje hos oss for det står ikkje i lovene våre" . Eg rekner med at det kan gjeres tilpasninger til malen, men trudde at malen var eit slags minste-krav. Siter
simira Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Skrevet 8. Februar 2015 Man skal i utgangspuntet følge malen, jeg tipper man kan få dispensasjon om det finnes en god grunn til at den ikke skal kunne følges. Siter
Recommended Posts