yurij Skrevet 7. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 6 mnd urokråke Og verdens beste Terkel ( Ch Fils-Du-Vent Du GF) 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Jeg slutter aldri å fascineres over pelsen til Terkel, det er så mye, og for noen bølger og krøller! Hvordan tror du Yarinia sin blir? Ser ut som om hun ikke får så veldig lite hun heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Håper hun blir "korthåret" , all pelsen til gutta er utrolig upraktisk. Meen , de har Borscana Thor Thunder tett bak alle sammen og gutta har ihvertfall helt klart pelsen etter ham. Morfar/farfar på hannene og farfars far på stilken/ frøkna. Walter er 9 han ser helt grusom ut selv om jeg bruker coat king flittig og tar av "alt" langs sidene. Her er han møkkete også da:/ Tispene røyter ihvertfall helt ned to ganger i året som regel , så riktig like ille som gutta blir det vel aldri uansett Jeg liker krøllene da , det er bare upraktisk Men jeg syns det er kult med alle typer av hoder,pelser,farger og typer i rasen. Gidder ikke rettetang . Det gir dem litt særpreg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Så nydelig hun er. Ser fløyelsmyk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 8. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2015 Krøller er fint det! Sikkert deilig mykt å kose med så mye pels, selv om jeg skjønner det må være litt upraktisk noen ganger. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Hun begynner å bli "stor" - eller se voksen ut er vel mere riktig 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Nydelige snøprinsessa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 12. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Hun er veldig søt Går litt hardt ut over guttene da 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Jeg elsker ørene hennes! De er utrolig søte! Hele hunden er søt, egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. April 2015 Rapporter Share Skrevet 12. April 2015 Du har så flotte hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 29. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 8 mnd ( tok av båndet for å ta bilder - oppfordrer ingen andre til å gjøre det samme ) 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 8 mnd ( tok av båndet for å ta bilder - oppfordrer ingen andre til å gjøre det samme ) Loool :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Fine Rullgardina <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Wow.. sånne får man vel ikke sett seg mett på! Og så flirte jeg litt av kommentaren "begynner å bli voksen" og så kommer en serie bilder av en galematias uten like Og så flotte bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Wow.. sånne får man vel ikke sett seg mett på! Og så flirte jeg litt av kommentaren "begynner å bli voksen" og så kommer en serie bilder av en galematias uten like Og så flotte bilder også! De er en liten utfordring som småttiser, altså.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Wow.. sånne får man vel ikke sett seg mett på! Og så flirte jeg litt av kommentaren "begynner å bli voksen" og så kommer en serie bilder av en galematias uten like Og så flotte bilder også! Hun er helt galematias 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Hun er helt galematias ....kjenner jeg gruer meg til en eller to på heltid nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Hadde aldri orka Men denne er mye galere enn hva gutta noensinne var, selv Ataham Hun er snill når de er alene hjemme da, det er da hun hviler . Ellers tror jeg hun drikker flybensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Hadde aldri orka Men denne er mye galere enn hva gutta noensinne var, selv Ataham Hun er snill når de er alene hjemme da, det er da hun hviler . Ellers tror jeg hun drikker flybensin Dita var veldig snill hun også, men han derre Juba har egentlig kurert meg for valpesyken Juba er også snill når han er alene hjemme, tror vi må ha fått en dårlig årgang, jeg? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Sikkert, Siv Lene hadde jo også litt vondt i hodet Vi prøver å bytte med henne når hun stjeler men det har bare resultert i at hun klatrer i hyllene i stua, henter bøker, cd eller dyre glass , og så kommer hun opp på kjøkkenet for å selge skattene for litt godteri 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Sikkert, Siv Lene hadde jo også litt vondt i hodet Vi prøver å bytte med henne når hun stjeler men det har bare resultert i at hun klatrer i hyllene i stua, henter bøker, cd eller dyre glass , og så kommer hun opp på kjøkkenet for å selge skattene for litt godteri Det hjelper jo ikke særlig når Mummi drikker så mye kaffe heller Mihi, flink hun er! Juba har ikke helt skjønt bytting, han, men så er han gutt, da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Litt mere galematias 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Mitt inntrykk av Borzoi som rolige verdige hunder er for evig ødelagt Men så vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 8. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2015 Mitt inntrykk av Borzoi som rolige verdige hunder er for evig ødelagt Men så vakker Ja,nei , verdige ..... Det er de ikke 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts