Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsamling uten instruktør 08-10.05.2015 Torpo

Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Ønsker du bli mer kjent med AK og ACD?

Helgen 08.-10.05.2015 arrangerer Australske Gjeterhunder Norge treningssamling på Torpomoen for tredje gang.

20. februar åpner vi også påmelding for "ikke medlemmer", da gjelder førstemann til møllen prinsippet uavhengig om man er medlem eller ikke medlem.

Mer info og priser finnes her

FB event

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger Torpmoen? Kan man ta med en annen hund enn det man har meldt på? Tenker da på hvis Tindra er parret og med valper innen den tid?

Like ved Gol. Og ja, du kan ta hvilken som helst hund med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aida, synd man ikke har bil eller lappen (eller råd i februar)! Tenk så mye å sikle på :o

Edit: Hundene, altså!

Lydigheten går på samme sted som man overnatter. Så kommer du deg dit med tog/buss så er det sikkert noen som kan plukke deg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: det er mulig å melde på alt nå selv om man ikke er medlem av klubben. Man må bare akseptere at man kan bli bompa ut da innen 20.feb. Etter det er det førstemann til mølla. :)

Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen :aww:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, at pengeboka sier nei! :(

Du får følge med om det er ledig og lysten&pengeboken er der enda :)

Påmeldt, og forberedt på å bli bompa ut.... Så får jeg spa opp litt penger til betalingsfristen :aww:

:ahappy: Så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evnt tror jeg gubben glatt gir fra seg plassen for å la deg bli med ;)

Da kan gubben din og Blaze har "alene hjemme" fest :lol:

Og selvsagt er du med Nymeria om du er hjemme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt på dagtid.  hittil må vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 når han våkner på morningen. Han blir tatt ut for å tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men går 3-5 minutter så kommer han tuslende over på madrassen. Vi får prøve å legge oss utenfor å se hvordan det går. Bare håpe. Vi ikke vekker han for mye da når vi flytter madrassen vi skal sove på.
    • Har han en teppebit fra oppdretter, og et teppe/pledd å krype inn i? Ja, det blir nok tygget i stykker, men er greit om han har et lunt sted å lage seg et "rede". Husk at han antageligvis er vant til å sove i en varm haug av valper. Utviklingen går fort i denne alderen, og jeg ville gitt ham noen netter til med selskap i valpebingen.  Går dere ut med ham om natten? En mulighet er å ta ham med ut når han våkner, la ham tisse, og så gå inn igjen og legge ham i valpebingen og dere utenfor.
    • Går nok bra. Følg med på formen, men jeg ville ikke bekymret meg så lenge allmentilstanden er ok.
    • Hei!  Hadde kokt torsk til hundebassen min ca klokken 12 i dag, rett før jeg skulle reise på jobb… da var han ikke sulten og spiste det ikke. Leverte han til pass, dro på jobb og hadde helt glemt at der var fisk i skåla når jeg slapp han inn døra hjemme… han sprang selvfølgelig rett til skåla og innhalerte fisken, som da har stått ute i snart ni timer😫😫 Han viser ingen tegn på forgiftning foreløpig, men det er jo bare ca en time siden han spiste den også..  Er dette veldig farlig? Kan jeg avvente, eller må jeg ringe vetrinærvakta så han får brekningsmiddel??    Liten yorkie, 2 år 
    • Hei. Vi har en valp på 9 1/2 uker som er veldig selvstendig på dagtid. Finner roen alene i senga si eller buret. På nattestid er det verre. Vi har sovet på madrass i valpegården, han har et bur som står åpent og lå fint i buret sitt de første fire nettene uten problemer. Men de siste nettene vil han ikke sove i buret og kommer å legger seg på madrassen sammen med oss. Vi har prøvd å legge oss på utsiden av valpebingen, men da bare hyler han og valpehjertet klarer ikke å høre på hylingen mer enn 15min. Han roer seg ikke hvis vi putter hånda inn eller noe. Vi har prøvd å gå inn når han er rolig og han sovner. Men med engang vi går ut våkner han og hylekoret er igang igjen. Tips og triks for å få han til å sove alene uten og ligge oppå oss?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...