Mirapusen Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Golden retriever f. 06, min bestevenn og selvfølgelig best i verden og alt det der Trente lydighet og agility aktivt i noen år, før hun ble stallhund på heltid. Nå har vi hestepause, og tørker litt støv av gamle kunster i tillegg til turer og egentlig alt som høres gøy ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Tur med bestevenninna i går! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Herlige bilder. Ser ut som de koser seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Ser ut som de koser seg de to, ja. Akkurat som å se min egen, rett ned i snøen og rulle seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Rulle seg er veldig viktig! Jeg ikke helt i form i dag, så dro i hundeparken og jobba søk. En ting er godbitsøk hjemme i dagen, men i hundeparken lukter det jo såå mye spennende, så nesa fikk jobba seg godt idag ja! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 så søt:) hvor er hun fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Fin golden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 Veldig fin golden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Takker @Henriette hun er fra en dame som bare skulle ha et kull på familiehunden sin, men så lenge alle papirer og helseundersøkelser var i orden var det ikke så viktig for oss om hun kom fra oppdretter eller ikke. Neste hund derimot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 7. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Litt fra siste uka Tur med bestevenninna Herlig vær i går, nyter utsikten! Besøkte gamlemor som er ute på helfor i dag, morro å frese på ridebanen Gamlemor i farta, helforvert som rir 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amanda Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Søt hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2015 Så utrolig søt! Broren min snakker om å få seg golden, jeg gleder meg såå fælt! De er jo så utrolig fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 20. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Mira full av energi og klin gal om dagen Meg og bøllejentene Akitaen er egentlig den tøffeste av dem, men akkurat her ser hun ikke så tøff ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Mira er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2015 Så flotte bilder Masse fart og bevegelse, og nydelige Mira lyser lykkelig hund. Og herlig å se to så på bølgelengde! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2015 Som 4-5åring(dårlig hukommelse ) begynte Mira å halte venstre fram, og etter røngten konstanterte vi med at hun hadde en forkalkning. I dag var det tid for halvårlig vetsjekk, og bare gode nyheter. Fortsatt god bevegelighet i skuldra, og ellers i fin form til å være en gammel frøken Litt bilder fra siste tia Påskeferie. Sjelden vi går på ski, men Mira var skikkelig fin! På tur med ene hunden jeg pleier å passe Heiagjeng på travbanen! Forsøk på et fint bilde av jentene mine sammen Om en mnds tid kommer hesten hjem fra helfor, så da blir det masse rideturer på Mira! Og viktigst av alt; lekt masse med bestevenninna! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 8. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2015 NKK Drammen på søndag, med bestevenninna 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 For et flott par! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Mira er en kjempeflott golden Digger Akitaen også, ser ut som de har det gøy sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Takk. De er et skikkelig radarparr sammen, morro! Stalldager om dagen, mye rundt i forskjellige staller. Mira løper og er en del plaget av varmen, så vi tar ting i hennes tempo Det er såå fært å bli bundet ute mens menneskene er ute og trener hest altså! Dagens, ridebaneunderlag er godt å rulle i! Hestepesten kommer hjem om ca 20 dager, det blir deilig. Hun og Mira er så godt vandt med hverandre og går masse turer sammen, blir spennende å utforske nye ridemuligheter med Mira på slep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Mira har bursdag i dag, 9 år gammel! Dagen ble feiret med masse tørrfisk, tur med bestevenninna og i stallen. I går var hun med på Bjerke, Oslo Grand Prix. Hun skjønner jo ikke noe særlig av hestegreiene, men er utrolig rolig og grei å ha med seg. Jeg fikser bilder og Mira følger med på et eller annet Mye folk å kose med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 22. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2015 Forrige uke ble det hyttetur med to venninner, Mira og en voffs jeg passer Er ikke golden for ingenting! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2015 Golden og gjørmehull er en god kombinasjon. Fine Mira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 12. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2015 Henta hjem hesten for et par uker siden. Har hatt den i alle år og hu og Mira går utrolig godt sammen, så vi har kost oss i det siste! Pga forkalkningen sin får ikke Mira være med på alle hestetrening. Hun får være med på rideturer, og når vi kjører får hun være med på oppvarming og nedskritting - også sitte i vogna mens vi kjører fart Vanlige turer går vi også da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2015 Mira er så fin Beholder du hesten selv nå? Eller skal hun ut igjen på for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts