Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira


Mirapusen
 Share

Recommended Posts

Mira er så fin :wub:

Beholder du hesten selv nå? Eller skal hun ut igjen på for?

Hun begynner å bli sliten i beina nå stakkars, så jeg beholder henne selv. Er redd hun ikke har så mange år igjen, og mtp frambeina(dårlig knær + seneskade) er det bedre at hun blir hos meg og får variert trening enn at hun blir satt ut til en som bare rir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner å bli sliten i beina nå stakkars, så jeg beholder henne selv. Er redd hun ikke har så mange år igjen, og mtp frambeina(dårlig knær + seneskade) er det bedre at hun blir hos meg og får variert trening enn at hun blir satt ut til en som bare rir.

Æsj, så kjipt med beina :( Hun er jo ikke gamle damen? Men ser den ja. Greit å følge med og ha kontrollen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt med beina :( Hun er jo ikke gamle damen? Men ser den ja. Greit å følge med og ha kontrollen selv.

Hun er bare 9 år, men har ikke vært helt heldig med helsa stakkars. Var jo allerede behandla i beina som 3åring hos gamle eier, og de har ikke blitt bedre. Hun er desverre en sånn type som ikke trives i ro, selv på sommerbeite går hun i kjelleren om hun ikke kan brukes, så hun skal få leve så lenge hun kan brukes på et nivå hun trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare 9 år, men har ikke vært helt heldig med helsa stakkars. Var jo allerede behandla i beina som 3åring hos gamle eier, og de har ikke blitt bedre. Hun er desverre en sånn type som ikke trives i ro, selv på sommerbeite går hun i kjelleren om hun ikke kan brukes, så hun skal få leve så lenge hun kan brukes på et nivå hun trives med.

Høres veldig fornuftig ut, selv om det er kjipt. Krysser fingra for noen gode år til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hverdagen begynner å falle på plass, med ny jobb, hest, Mira osv. Vi leker oss med litt av hvert, er mye i stallen og masse turer med bestevennen Ziva :) Søndag blir det tur til EDS

oEzr7V8ZA7ioh0-EX_ukS9qCSSllKXRJ7ls5HBaU

Når vi likesågodt hadde satt opp hinder til hesten fikk Mira leke seg litt også :)

DSC_2358_zpsrtyuvefu.jpg

Passet springer'n igjen, her klar for tur med hesten

DSC_2306_zpsagsx5ekt.jpg

Miras vaktplass i stallen. Får med seg alt som skjer!

11811446_10155820863220207_5306183706738

Ziva fikk prøve å løpe med hesten hun også

IMG_0065_zpsxl1db5ng.jpg

Regna hunder og katter her en dag, så Mira fikk tørr liggeplass utenfor boksen mens jeg trente hest

IMG_0044_zpscns3kgpg.jpg

IMG_0100_zpsnhuuyusf.jpg

Fine jentene!

IMG_0046_zps7rndmx2l.jpg

IMG_0089_zpsxzdm54sr.jpg

Eier av Ziva skal kanskje stille Mira etterhvert, treninga går veldig bra som dere ser :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

På tide å tørke støv av tråden ser jeg. Mira har vært i super form i hele høst og vinter, ingenting som skulle tilsi at hun blir 10 år til våren. Med kiropraktor en gang hver 6 mnd og fiskeolje hver dag holder forkalkningen seg fint. Litt feil rekkefølge på bildene, nyeste først

DSC_2779_zpscgz2ytkj.jpg

Forrige helg, klar for hestetur!

12442923_10153474450740547_1612222478_n%

12243420_10156198293145207_1254926371910

Hestetur rett før snøen kom

DSC_2574_zps9c7s8mah.jpg

Hadde Mira, Ziva og hesten med på travbanen på samme dag.. aldri igjen :lol: 

DSC_2596_zpszkhmdq6d.jpg

Min innerst

12105928_10156109997860207_6714909868802

Testa refleksspray, prøvde å skrive Mira

DSC_2502_zpsnx1zk5b5.jpg

Nok en tur på travbanen

DSC_2680_zpsyq4hzixv.jpg

Og gått masse turer med bestevenninna selvfølgelig!

DSC_2726_zpsavwne9en.jpg

DSC_2733_zpsotkrebwk.jpg

DSC_2707_zpsh3hqzvqw.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...