simira Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Er det noe sted i dette området hvor det finnes brøytede turveier hvor det går an å gå med barnevogn nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Jeg synes det er supert å gå tur fra Pepperstad til Hvitsten, det er litt mer landevei og samtidig skog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 lang jernbanen fra "esso" og bortover i retning ski, krysse jernbanen over broa, gå turvei (brøyta) ved lysløypa tilbake- gangvei langs veien tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Jeg synes det er supert å gå tur fra Pepperstad til Hvitsten, det er litt mer landevei og samtidig skog Er det Bjørnestadveien/Ødegårdsveien? Er det noe særlig trafikk eller folk der? lang jernbanen fra "esso" og bortover i retning ski, krysse jernbanen over broa, gå turvei (brøyta) ved lysløypa tilbake- gangvei langs veien tilbake? Kart, adresse eller noe? Fra den som heter Esso Vestby, og ned mot et museum eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Er det Bjørnestadveien/Ødegårdsveien? Er det noe særlig trafikk eller folk der? Kart, adresse eller noe? Fra den som heter Esso Vestby, og ned mot et museum eller noe? nei, fra ås sentrum . er utganspunktet vestby har jeg ikke så mange gode ideer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Er det Bjørnestadveien/Ødegårdsveien? Er det noe særlig trafikk eller folk der? Kart, adresse eller noe? Fra den som heter Esso Vestby, og ned mot et museum eller noe? Sånn cirka som dette er turen. Vi er veldig glade i å gå den turen, det er ikke særlig trafikkert da det kun er folk som bor der som kjører der, perfekt søndagstur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 Sånn cirka som dette er turen. Vi er veldig glade i å gå den turen, det er ikke særlig trafikkert da det kun er folk som bor der som kjører der, perfekt søndagstur! Var der jeg trodde ja. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts