Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg hadde med både skål og vann selv, men det kan lett glemmes i en stressa/forventningsfull tid og det viste at oppdretter brydde seg synes jeg :)

Høres ut som en bra valpepakke. Likte det med bildene.

• Like 1
Skrevet

Jeg hadde med både skål og vann selv, men det kan lett glemmes i en stressa/forventningsfull tid og det viste at oppdretter brydde seg synes jeg :)

Høres ut som en bra valpepakke. Likte det med bildene.

Det var kjempe lurt og det finnes jo mange fine "reiseskåler" å få kjøpt, så skal definitivt ta med det også ;)

Takk :)

• Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Svart altså :wub: Han ser ut som en liten bjørneunge!

Jaaaa, og jeg har sååå lyst til å beholde han selv! Han er nydelig både i utseende og væremåte - jeg rett og slett digger han :wub:

Han ble selvsagt valgt først også :P Håper bare prinsessa lager en sånn en til i sitt siste kull til meg :)

Et bilde til av han:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152869011761461&set=ms.c.eJxl0MsJwAAIA9CNion~%3B~%3BRcr9FKI14cmIgzJqTXAB1F48EvGkSqVVuk4UprTp2tdtzaPaDtNc0jqDDWHbppscyT1QmsVPzP~_feMFk5ZEKQ~-~-.bps.a.10152461487131461&type=1&theater

Skrevet

Valpene er i dag hele 7 uker gamle, bare en uke til mange av de reiser herfra :shocked::icon_cry:

I morgen står valpetest på tapeten og Onsdagen skal vi til veterinæren for sjekk, vaksine og chip :thumbs::)