rosinbolle Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Får vel lage tråd til bolla mi også! Det er veldig mange søte tervevalper på sonen for tida, så her er en tråd til med mer bildespam av en liten ulldott med sort maske. Marko, aka. Over the cold heat av Revehiet, er født 23. sept. 14. Vi fulgte valpene ganske tett fra de var 4-5 uker gamle, og endte opp med verdens fineste lille Marko. Han er en fin fyr. Tror det må være verdens enkleste valp, vi har ikke hatt noe som helst trøbbel med ham. Vi er rett og slett overrasket over hvor enkelt det er å ha en valp i hus, og synes vi er superheldige. Marko er oppfinnsom, uttrykksfull og morsom, lærevillig og et stort matvrak. Til å være belger synes jeg han er veldig rolig, han er en tenker. Litt forsiktig i møte med andre hunder, og ekstremt glad i folk. Marko liker snø, pinner, kongler, MAT, kos, sokker, den myke fotballen han adopterte fra hagen (den hadde ligget der i ukesvis, altså) og mennesker. Bildespam (mange innebilder, for det er så mørkt når jeg kommer hjem fra jobb og skal gå tur): Marko 8 uker: Marko 10 uker: 12 uker gammelt snøentusiast: Vi har en fanghund: Vi kan godt surfe på sonen sammen: Sånn ser han ut når han vil ha kveldsmat: Nå har han fått slappe ører... Tannfelling? Før: Etter: Avslutter med en slowmo-film av Marko som kommer løpende ut av kontoret til samboern. Skikkelig valpeløping 8 Siter
Wachita Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Jeg savner de løpe ørene Herlig fyr dere har fått dere altså! 1 Siter
rosinbolle Skrevet 23. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Takk Lurer på om hunden er laget av sukker, for jeg får lyst til å spise ham opp ganske ofte. Er det normalt å være så forelska i hunden sin? Han kjekke mannen med hund i fanget er forresten samboern min, for de som ikke skjønte det. 1 Siter
Guest Liquorice Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Kjempesøt bolle! Nå har han fått slappe ører... Tannfelling? Terven min fikk også slappe ører under tannfellinga, tror det er ganske vanlig Siter
Wachita Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Takk Lurer på om hunden er laget av sukker, for jeg får lyst til å spise ham opp ganske ofte. Er det normalt å være så forelska i hunden sin? Han kjekke mannen med hund i fanget er forresten samboern min, for de som ikke skjønte det. Jeg er dødsforelsket i hunden min! Tror jeg skrev det ganske masse over alt Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Fine Marko Sånne ører fikk min eldste også noen uker i tannfellinga. Ørene sto fra han var 6 uker gammel, så var det et par uker i tannfellinga de sto sånn ut som Marko sine, før de kom opp igjen Siter
Belgerdama Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Så nydelig han er❤️ Jeg også elsker belgerene her mer enn jeg ville tro var normalt. Hihi. Sånn er det bare med disse dottene ja. 1 Siter
Guest Liquorice Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Vi har en fanghund: De slutter forresten ikke med å være lapdogs når de blir større- jeg har en 28 kg hannhund som helst vil ligge oppå meg hele tiden Siter
Wachita Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 De slutter forresten ikke med å være lapdogs når de blir større- jeg har en 28 kg hannhund som helst vil ligge oppå meg hele tiden Vi har en på 23 kg and still growing som skal ligge på fanget hele tiden jeg og xD Siter
Guest Michellus Skrevet 23. Januar 2015 Rapporter Skrevet 23. Januar 2015 Dere og deres tervvalper altså At det går an! Siter
MarieR Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Han er en skikkelig godgutt! Også så himla søt da 1 Siter
Snøfrost Skrevet 24. Januar 2015 Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Søt og fin valp. Ser ut som dere trives godt med hverandre :-) 1 Siter
rosinbolle Skrevet 24. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Dere og deres tervvalper altså At det går an! Røde fristelser Søt og fin valp. Ser ut som dere trives godt med hverandre :-)Takk Han passer velsig godt inn i familien vår, altså! Takk, alle sammen Her er et bonusbilde fra i dag (håper det ikke blir opp ned nå): Siter
rosinbolle Skrevet 24. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 #%€£$?&@ det ble opp ned. Dumme ipad. 1 Siter
Lunatic Skrevet 25. Januar 2015 Rapporter Skrevet 25. Januar 2015 Fint at han endelig fikk egen tråd! Utrolig vakker han er Siter
rosinbolle Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Tusen takk alle sammen! Ny bildespam! Klarer ikke bestemme meg for hvilke bilder jeg liker best, så da blir det alle sammen. På fredag fikk Marko være sammen med søstra mi på fridagen hennes i stedet for å være alene hjemme mens vi er på jobb. Det tror jeg var stas. Han fikk langtur i skogen og kose seg som fotomodell og fartsmaskin. Etter en sånn tur i skogen må man slappe av litt; Han kan også å sitte på steinen i hagen (dvs. fellesområdet): Forresten, snø er digg, bilder fra forrige helg: 6 Siter
ElisabethHH Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Haha, kjenner meg så igjen - skjønner ikke de som greier å velge ut ett bilde eller to, hunden er jo så søt på alle. 1 Siter
rosinbolle Skrevet 2. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Hehe, ja! Prøver å begrense meg på facebook, men her inne kan jeg jo gå litt amok Siter
Tekopp Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 @rosinbolle Jeg syns det er helt greit at du ikke klarer å bestemme deg jeg. Det betyr flere bilder av finingen til oss 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Skrevet 2. Februar 2015 Utrolig fin Også må jeg spørre Bor du i Osveien/Ranheimshøgda? Siter
rosinbolle Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2015 Haha, ja, bor i Ranheimshøgda! Siter
Recommended Posts