Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei =) eg er på utkikk etter en hybel i Bergen der eg kan bo med hunden min.

Kan betale maks 7500,-

hunden er en hann på snart 4 år, Blanding av Pointer og Labrador, veldig snill gutt =)

Skrevet

Vet ikke om noen, men sikkert lurt å skrive hvor i landet du ønsker å leie :)

Også kan det være lurt å legge ut en annonse selv på finn.no, vet mange med hund har fått leie på den måten.

• Like 1
Skrevet

Vet ikke om noen, men sikkert lurt å skrive hvor i landet du ønsker å leie :)

Også kan det være lurt å legge ut en annonse selv på finn.no, vet mange med hund har fått leie på den måten.

står deg ikke Bergen? :)

takk skal du ha :)

Skrevet

står deg ikke Bergen? :)

takk skal du ha :)

Hehe, sorry, leste litt fort (leste den flere ganger, men må glatt ha hoppet over det).

Er det viktig at det er i Bergen sentrum,eller kan litt utenfor være av interesse? Bodde på Os med hund, litt lettere å finne noe der følte jeg. Tar vel ca 40-50min inn til byen. Nå bor jeg i Nordhordland, med lov til hund, det tar vel ca 1t med bil til byen. Så om ikke sentralt er veldig viktig ville jeg også sjekket området rundt Bergen :)

Skrevet

Legg inn egen annonse på Finn og Hybel.no. Gjorde det for senest fire måneder siden (dog i en annen by), og fikk umiddelbar respons fra flere. Majoriteten av de hadde ikke engang annonse liggende ute selv.

• Like 1
Guest Liquorice
Skrevet

Sier som flere andre her, legg ut annonse på finn.no :) Fikk mange henvendelser på den måten.

Skrevet

han er veldig glad i å passe på hjemmet så bokolektiv er ikke den beste ideen har prøvd før men vi måtte bare flytte hjem til mamma igjen.. så jeg er nødt til å ha noe med egen inngang.. der han kan bevege seg fritt å snuse på hvert eneste hjørne xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...