Gå til innhold
Hundesonen.no

Vixie


pixiegirl

Recommended Posts

Vixie 4 mnd gammel! Det er så rart. Jeg fikk henne i november, 8 uker gammel, men det føles som om jeg har hatt henne i minst 1 år. På samme tid vokser hun så fort, og blir flinkere å flinkere for hver dag som går. Hvordan kan en så liten skapning få en til å føle så sterkt? Hunder er helt utrolige!

Her er et bilde fra da hun var 6 uker gammel:

vixie_6_uker_2000.jpg

Her følger hun med på hva Bosko holder på med:

HPIM00862.jpg

Her sover hun i kurven sin:

HPIM0070.jpg

Hun ligner veldig på både Yoda fra Star Wars og Stitch i "Lilo og Stitch". :D

haha.jpg

Og til slutt et bilde av lille Vixie og Bosko (7,5 år gammel)

HPIM0120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hun fult klar over at hun er. :) Det er jo ikke alle som er like glad i utseende til rasen, men selv de som ikke synes hun er så pen blir helt sjarmert når de møter henne.

Jeg må tilføye at hun ikke er så veldig fotogen, og MYE vakrere i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun var da :)

Skal du drive med noen spesiell trening med henne?

Takk, takk! :)

Det hadde vært veldig gøy å prøve litt forskjellig selv om ikke fransk bulldog verken har kroppen for agility eller gemytt som egner seg spesielt bra for lydighets trening. Tror det er det som de driver aktivt med hund i området her holder på med, i allefall. Også har jeg lyst til å prøve meg på utstilling en gang, bare for moro. :D

For øyeblikket driver vi bare med hverdagslydighet da. Sitt, dekk, bli, ikke ta go-biten før jeg sier hun kan... Også sosialisering, da, men det er ikke lett når man ikke kjenner så mange med hund. Hun er veldig ivrig etter å glede meg, så de korte treningsøktene våre er kjempe stas. :P Kan forsåvidt si at hun ikke sitter stille hvis jeg setter meg på gulvet med kamera, men "bli" kommandoen sitter ganske bra inne i huset, og det er det hun gjør når jeg tar bildet. Flinke jenta. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...