Anette Skrevet 17. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2015 Sendte en link til en tråd på sonen til JeanetteH og hun fikk opp dette: Testet med å sende til flere andre og alle fikk det samme på første trykk. Flere som har opplevd dette? Aldri vært borti dette short4 url greiene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 17. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2015 Jeg fikk opp samme når jeg googlet noe her om dagen! Nettadressa som stod under ene resultatet var sonen, men når jeg trykket på lenken havna jeg på de her short url-greiene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Jeg får det når jeg googler noe, og får treff på hundesonen og så forsøker åpne den linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Så mistanken om at det er noe med sonen er bekreftet. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Jeg og. Men jeg er ganske sikker på at det har skjedd også til andre sider enn sonen. Fra flere pc/mobiler. Går tilbake, og trykk to fører til rett plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Jeg har opplevd det samme, bare at det fører meg til en annen nettside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Det er nok ikke bare sonen, men vi jobber med å løse det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts