Leneaolsen Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Heisann. Jeg er ny her.. Så skjønner meg ikke så mye på dette. Men jeg prøver! Jeg er ei jente på 20 år, som er på utkikk etter en whippet. Kjønn har ingenting og si. Men må være muligheter for delebetaling da jeg ikke har så bra økonomi akkurat nå håper på positive svar. Bor i Trondheim forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Ta kontakt med Oscarberg. De har en som muligens skal ha et nytt hjem etterhvert Hvordan det er med delbetaling vet jeg ikke, men det er bare å høre me de.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Er en annonse på finn nå om en Whippet og en italiener som omplasseres sammen. (Whippeten 10år og iggyen 4år) Kanskje noe for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 @Alzenas vet kanskje om noe Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Muligens bare jeg som er fæl, men hvorfor skaffe seg hund hvis man har dårlig økonomi? Bruke tid, sjekke markedet, spare penger og være klar for det meste :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Det man må gjøre er å ha en plan på hvordan man skal klare økonomiske utgifter som et krevende dyrlegebesøk koster. Forsikring koster en del i oppstart, og selv om hunden er forsikret så har man egenandel man må ut med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts