Gå til innhold
Hundesonen.no

sykkelfeste til partner uten hengerfeste?

Shlush
 Share

Recommended Posts

Nå trenger jeg litt hjelp her :-)

jeg har en Peugeot partner uten hengerfeste som jeg gjerne vil få med meg sykkelen med. Jeg har foreløpig plass inni bilen, men jeg har også bestilt meg ett nytt bilbur som kommer til å fylle opp den plassen sykkelen nå har :-/ Finnes det en måte å få med sykkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Oppå buret :-)

Ev ta av forhjulet.

Uansett enklere å ha den inni enn å knote med å få den på taket. Det er ille nok som det er på personbil.

Også slipper du all gørra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hengerfeste koster nesten ingen ting...

Trodde det var "svindyrt" jeg, sånn 10-15.000kroner, hvor mye er "nesten ingenting"?

EDIT:

Koster visst ca 12.500 for ettermontering på min bil, men mulig det er mye rimeligere på varebiler. Glad jeg har hengerfeste allerede :P

Endret av SiriEveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt med bilen, og hvor avansert det elektriske anlegget er. Men 8000-14000 er ikke uvanlig.

Jeg er klar over det fra merkeverksted,men det er lovlig å gjøre det selv så man trenger ikke velge det dyreste. Få en grei deal hos kamerat med verksted. Om ikke bilen er ny og det kan bli krøll med garantien om noe er gjort av andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte takstativ for å få med kickbiken, det var jo bare dritt. Så den har blitt med på biltur 2 ganger.... :P

Finn ut om noen kan montere hengerfeste for deg du :)

Jeg klarer aldri å få den tunge sykkelen opp på taket selv :-P Jeg er lav vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
    • Jeg kaster lange blikk på Arrak sine jakker. Har brukt en 100-kroners Didriksons jakke fra Finn denne våren, og bra er det, for den har fått juling. Nå som hopping og biting og riving i klær ser ut til å være en ting i fortiden i nær fremtid.. Noen erfaringer med de?   Edit: advarer også mot Hööks sin jakke. Baklomma har rette kanter og er for smal. Lite plass og ting faller ut. Helt ok budsjettjakke, men har en råd til bedre, kjøp bedre. 
    • Henger meg på pinewood! Jeg har hatt herre/unisex vest og den passet meg godt i bredde. Ble dessverre litt for lang eneste så var uheldig å ødela glidelåsen og sømmen på en lomme i ett fall. Foreløpig eneste minuset med den er at den blir litt tung om man er ute i heftig regn.  Fikk sommerversjonen til pinewood i erstatning fra widforss og den bruker jeg hele tiden. Store gode lommer som rommer masse! ikke opplevd å miste noe utav, og i konkurranse setting så skal det ganske mye til for at leker ligger synlig for dommer også. Så sånn teknisk disk som det skal det godt gjøres at skjer også.    Har også en IQ Dogsport multifunctional jakke jeg bruker på vinteren og jeg elsker den!! Liker spesielt godt at det er linere til lommene så man kan vaske dem ofte om man bruker litt grisete godbiter. Ikke fult så dyp lomme bak som pinewood, men ok nok. 😊    Har også en eldre CRW vest fra hooks og den er jeg ikke så fan av. For små lommer og for lett å miste ting utav. Fordelen er stofftypen som ikke tar til seg så mye vann i regnvær. 
    • Kan være. Føler allikevel for å høre musikken sammen mens vi går. Han blir glad av musikk han liker, og den trafikkstøyen er ganske ubehagelig når en legger merke til den. Den er ujevn, uforutsigbar, og det er ikke behagelige lyder. Veldig til susing pga hastigheten. Kjent for å ha ugunstige effekter på helse. Å fokusere hørselssansen på Bob Marley istedenfor er antakelig sunnere for såkalt mental helse. Alternativt, så kan vi selvsagt busse de tre holdeplassene for å bare ha fuglekvitter og klukkende elv på øret siste delen av veien. Også en mulighet. Det er bare så mye mer lettvint å gå enn å styre på med buss som går 1-2 ganger i timen for de tre holdeplassene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...