Anette Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Jeg har vanlig hund på mine, tror jeg.. Ville ha ringt og hørt igjen Sent from my iPhone using Tapatalk De fjernet iallefall produktet ifjor, nei to år blir det vel siden pi blir 2 nå , og proklamerte på facebook (folk ble jo rasende) og mange telefoner så fikk jeg ikke forsikre Pi slik.. kan jo sende inn igjen og se om jeg får noe bedre svar. Siter
Zitka Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 De fjernet iallefall produktet ifjor, nei to år blir det vel siden pi blir 2 nå , og proklamerte på facebook (folk ble jo rasende) og mange telefoner så fikk jeg ikke forsikre Pi slik.. kan jo sende inn igjen og se om jeg får noe bedre svar. Åja... Da skal jeg sjekke hva jeg har Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Zitka Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Skrevet 16. Januar 2015 Jeg hadde vist pluss da jeg ringte sa jeg nemlig at jeg skulle ha den enkleste.. Men da er vist det pluss Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Lillekrapyl Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Skrevet 20. Januar 2015 Noen som har erfaring med Sparebank 1? Fikk tilbud fra de idag, gjennom FO og LO Favør. Vurderer å gå for de. Siter
Guest Gråtass Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 Noen som har erfaring med Sparebank 1? Fikk tilbud fra de idag, gjennom FO og LO Favør. Vurderer å gå for de. Ok. Raskt oppgjør, men måtte ha med vet attest i tillegg til journal og epikrise, fordi jeg hadde brukt et uttrykk som saksbehandler hang seg opp i på egenerklæringen. Ulempen er at de har veldig lav dekningsgrad. Siter
Lillekrapyl Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 Ok. Raskt oppgjør, men måtte ha med vet attest i tillegg til journal og epikrise, fordi jeg hadde brukt et uttrykk som saksbehandler hang seg opp i på egenerklæringen. Ulempen er at de har veldig lav dekningsgrad. Takk! Jeg fikk tilbud hvor det var 35 000 på vet. Siter
tutle Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 Takk! Jeg fikk tilbud hvor det var 35 000 på vet. Jeg har men vurderer bytte til gjensidige av samme årsaker Gråtass fremhever Siter
Lillekrapyl Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 <script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script> Jeg har men vurderer bytte til gjensidige av samme årsaker Gråtass fremhever Dekningsgraden? Siter
tutle Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Skrevet 21. Januar 2015 <script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script> Dekningsgraden? Kort sagt, bedre avtale i gjensidige Siter
Recommended Posts