HeleneFS Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Overskriften sier vel alt, jeg er ensom og pratesyk!! Ser i "akkurat nå" at jeg ikke er alene, kan dere fikseeee? Feilmeldingen er Error - "Ip grensen på antall brukere på chatten er nådd. Du vil ikke få anledning til å entre chatten, før noen forlater den." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Er vel @AnetteN eller @linesuhr som må se på det tror jeg. Eller hvertfall feilmelde videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Sunspring Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Trodde det bare var noe feil med nettet mitt her jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SånnCirka Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Jeg kommer ikke inn på chatten i det hele tatt, men det er vel fordi jeg sitter på ipad tenker jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Jeg kommer ikke inn på chatten i det hele tatt, men det er vel fordi jeg sitter på ipad tenker jeg? Tror det er nicket ditt, mener den ikke takler særnorske bokstaver i nicket lenger. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Linesuhr må sjekke om lisensen har gått ut :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Vi ser på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Lisensen er fornyet nå, så regner med det løser seg ganske snart. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SånnCirka Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Tror det er nicket ditt, mener den ikke takler særnorske bokstaver i nicket lenger. :/ Åååh... Det var synd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Åååh... Det var synd Vi kan bytte nicket om du ønsker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Jeg kommer ikke inn i Chatten., men hvis jeg må bytte nick., kan det bare være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Håper det er en bug som blir fikset i neste versjon, det dukket bare opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SånnCirka Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Vi kan bytte nicket om du ønsker det. Ønsker ikke å bytte nick dessverre. Får holde meg til forumstrådene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Ønsker ikke å bytte nick dessverre. Får holde meg til forumstrådene Du kan jo kalle deg SaannCirka, så får du beholde nicket (med en liten endring) og delta i chaten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2014 Ønsker ikke å bytte nick dessverre. Får holde meg til forumstrådene Da håper vi at buggen retter seg og du får vært med i chatten like vel etterhvert Skulle du endre mening og ønske et nickbytte så er det bare å si fra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Lisensen er fornyet nå, så regner med det løser seg ganske snart. Jeg kommer fortsatt ikke inn på Chatten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Jeg måtte prøve nå. Fungerte hos meg Edit; Så nå at denne tråden var fra desember. Så jeg kryper sakte ut av tråden og later som ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Den godtar fremdeles ikke særnorske bokstaver. :\ @Gråtass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Den godtar fremdeles ikke særnorske bokstaver. :\ @Gråtass Den gjorde det før, så hvorfor har den plutselig sluttet med det? Teite greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2015 Den gjorde det før, så hvorfor har den plutselig sluttet med det? Teite greier. Vet ikke, den har vært sånn en stund. Utrolig teit, men det er ikke noe vi får gjort med det annet enn å melde feilrapport på det, og det er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2015 Vi jobber med å rette en annen feil as we speak, så dette føyes til på listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SånnCirka Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Den godtar fremdeles ikke særnorske bokstaver. :\ @GråtassDa håper vi at buggen retter seg og du får vært med i chatten like vel etterhvert Skulle du endre mening og ønske et nickbytte så er det bare å si fra. Hei, fortsatt mulighet til å bytte nick? er Vega ledig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Hei, fortsatt mulighet til å bytte nick? er Vega ledig? Send melding til en av moderatorene istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2015 Hei, fortsatt mulighet til å bytte nick? er Vega ledig? Rapporter innlegget så fikser en av dem jeg er ikke moderator lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiaotilie Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Får ikke til chatten jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts