Gå til innhold
Hundesonen.no

Diverse uttstyr selges


Recommended Posts

Selger litt utstyr jeg ikke bruker selv(eller trenger unnskyldning for å bytte ut :lol: )

Alt blir selvsagt vasket før salg. Kan sende alt utenom sengene. Kan ta bud hvis du kjøper flere ting eller handler raskt. Holder til ca 45 min fra Bergen sentrum mot Voss.

Rosa Hurtta lifeguard halvstrup. Lite brukt. Litt slitt på D-ringen, ellers som nytt. Str 50cm.

Nypris 189, selges for 120kr.

IMG_6524.jpg

Slitasjen

IMG_6526.jpg

Baggen kobbel, Rødt, 2m med strikkdemping. Lite brukt og i god stand. Selges for 120kr, nypris 210

IMG_6527.jpg

Baggen kobbel, Lilla, 3m med strikkdemping. Lite brukt og i god stand. Selges for 140kr. Nypris 230kr.

IMG_6528.jpg

Hurtta regndekken, 45cm. Refleksskriften er begynt å løsne. Nypris ca 700kr. Selges for 250kr. Ikke veldig mye brukt.

IMG_6529.jpg

Hoftebelte. Ikke trekkbelte. Brukt en gang, selges for kr 30. http://www.petworld.no/no/artiklar/hoftebelte.html

IMG_6530.jpg

Ferplast hundeseng ca 80X60cm, blå og vinrød. Noen tannmerker etter valp, ellers i god stand. Pute medfølger den røde. Usikker på nypris, men tror det var ca 350kr. Selges for 100kr uten pute, 150kr med.

IMG_6531.jpg

IMG_6532.jpg

Skjerf: "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut til" - gis bort hvis du kjøper noe annet.

IMG_6523.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...