Poter Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Hadde ei fin jakttrening i flott desemberlys i dag. Ikke bare-bare å ta bilder i mørketida, men det gikk da på et vis! Det er mye lys i mørketida Blåtimen og fjellene Lille Blåmann og Store Blåmann Kanskje årets julekort? - 7 grader ute i dag Den rosa timen Eine ut på fremadsending Tilbake i full fart Linken Link trener på dirigering Kimmie på feltsøk Labradoren sin som både er godkjent terapihund og besøkshund og som brukes til jakt Kimmie igjen Dette bildet tok mannen min. Det står ikke på omgivelsene! Link på fremadsending 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Noe så flott! Både lyset, de flinke hundene og omgivelsene. Mister helt pusten, jeg! Vi har hatt -7 her i dag også, men vesentlig mindre snø og hundetrening. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Så flotte bilder! I dag var det vakkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2014 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 WOW! For et lys Så ut som en herlig dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Noe så flott! Både lyset, de flinke hundene og omgivelsene. Mister helt pusten, jeg! Vi har hatt -7 her i dag også, men vesentlig mindre snø og hundetrening. For en koselig kommentar Så flotte bilder! I dag var det vakkert Takk! Ja, det var virkelig det. Godt med noe dagslys Nydelig Det lyset, altså WOW! For et lys Så ut som en herlig dag. Ja, ikke sant! Det er noe helt eget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pran12 Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Fantastiske naturutsikter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts