Kensington Gate Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Gratis til rett person: Langhåret helrød klassisk tabby hannkatt født 15. august ser etter et godt og varig hjem. Snill, våken, leken og herdet på hund! Mor er halvt perser, far er halvt Maine Coon. Holder til på Tjøme, kan leveres etter avtale. PM ved interesse. (nederste) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Å herregud så nydelig Jeg skal ha katt igjen til sommeren når jeg flytter mer landlig. Synd jeg ikke har flyttet enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Å, milde så flott! Hadde jeg bare hatt mer plass enn 47 kvadrat. Har fire katter her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Ooooo I wish - seriøst - I wish........ om bare ikke husverten ikke likte katter...... drømmekatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 @Wachita denne skulle du fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 @Wachita denne skulle du fått deg! Vi har en rød tiger! Men tror 3 katter holder lenge! Kommer nok ingen fler inn her nei! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Nydelig katt Jeg håper han får et supert hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 For en skjønn liten tass! Men jeg skal ikke ha katt igjen, i alle fall ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Kanskje noen som faktisk ER interessert bør svare, ikke alle andre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Omg! Jeg skal høre med mamma når hun kommer hjem! Problemet er vel LITT at de kanskje tenkte kattunge til neste år OG korthåret, da.... kremt. Skal hvertfall spørre og vise bildene . Fant trenger en pus som ikke syns at hund er like koselig som pest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Kanskje noen som faktisk ER interessert bør svare, ikke alle andre? Tenkte det samme men da holder tråden seg levende iallefall, så er det flere som ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Det går greit for min del, altså - ingen som dør av at folk beundrer dyra sine Hvis noen er ordentlig interessert, regner jeg med at det kommer en PM. Har muligens noen nå, forøvrig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts