WelshenNemi Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg tror Welsh er min favorittspaniel, de er så fine Ja synes de er veldig fine.. Nå når jeg har fått en selv ? bare sett utstillingsklippet før, og syns bare det så rart ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Veldig typisk Nemi.. Skal bare kooooose ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Fikk ny kløv fra Ruffwear i dag, så den fikk seg en liten testtur Så langt veldig fornøyd 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aea Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Nydelig hund du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Nydelig hund du har. Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 I dag er Nemi 2 år ? er et lite mirakel bare det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Gratulerer med dagen Nemi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Gratulerer med dagen Nemi! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Gratulerer med dagen til fine Nemi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Gratulerer med dagen til fine Nemi! Takk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Nemi fikk gå sitt første blodspor i dag. https://youtu.be/ooUOqZLbczk @Huldra var det du som ville jeg skulle filme? Og hvordan får jeg opp filmen uten at det bare blir link? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Aner ikke hvordan du embedder filmen, tror du må ha en spesiell link da. Hvor lenge hadde det ligget, hvor mye blod brukte du? Synes det er litt vankelg å se hvordan hun går når jeg ikke vet hvor sporet er, men hun virker jo interessert da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Aner ikke hvordan du embedder filmen, tror du må ha en spesiell link da. Hvor lenge hadde det ligget, hvor mye blod brukte du? Synes det er litt vankelg å se hvordan hun går når jeg ikke vet hvor sporet er, men hun virker jo interessert da! Hadde ligget ca en times tid. Litt usikker, halv-1dl? Brukte relativt mye for å være sikker på at hun holdt interessen oppe. Hun går ganske nøyaktig på sporet mesteparten av tiden. Var også litt vind enkelte steder, så ble litt vanskeligere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Gratulerer med dagen som var! Kjempesøtt bursdagsbilde . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 24. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Gratulerer med dagen som var! Kjempesøtt bursdagsbilde . Takk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 (endret) Litt nye bilder fra turene i det siste Viktig med godt fraspark Og så har vi vært på tur med @plutte og Vaffel Endret 28. September 2015 av WelshenNemi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. September 2015 Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 Søtingen! ♥ Sent fra min D5503 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 Søtingen! ♥ Sent fra min D5503 via Tapatalk Det er de begge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Desember 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 Julebilde fra i år. Tatt på julaften av sambo til broren min(frkjannem på inatagram). Hun har ikke trent særlig på verken å ligge med hodet i gulvet eller å ha på nisselue, så hadde egentlig ikke regnet med hun kom til å ta det så bra. Tok det på strak labb hun 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 26. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2016 Ååå så søt med nisselue da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts