Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hvorfor kan ikke avartaren være litt større? Trenger ikke å være kjempestort, men littegranne hadde ikke gjort meg noe. På et dobermannforum jeg er innom iblandt er det digre avartarer. Noen er 300*225 pixler. Ja litt for stort det da. Men max opptil en 115* 130 pix feks hadde ikke vært så ille. Syns det kan være litt vanskelig å presse inn noe på den lille flaten som er nå.

Selvfølgelig plager det ikke meg at de er som de er nå, men ville bare foreslå dette. :wink: Hva sier dere andre medlemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar feil nå, så vil jo dette medføre at bildet under nicket blir større også? I så fall, er jeg for det. Noen av bildene blir såå småååå, og nei, det er ikke synet mitt det er noe i veien med ;-) Er sikkert bare for lat til å myse :):P

Men uansett, så lenge de ikke blir for store som djerve er innom over, så stemmer jeg for ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bildet under nicket jeg mente :) Som sagt trenger det ikke å være veldig mye større' date=' men kanskje ut til kanten..[/quote']

Høres ut som en stilig ide Djervekvinnen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke avartaren være litt større? Trenger ikke å være kjempestort, men littegranne hadde ikke gjort meg noe. På et dobermannforum jeg er innom iblandt er det digre avartarer. Noen er 300*225 pixler. Ja litt for stort det da. Men max opptil en 115* 130 pix feks hadde ikke vært så ille. Syns det kan være litt vanskelig å presse inn noe på den lille flaten som er nå.

Selvfølgelig plager det ikke meg at de er som de er nå, men ville bare foreslå dette. :wink: Hva sier dere andre medlemmer?

For min del trenger de ikke å være større. Jeg syns det er ganske irriterende med de svæææære på for eksempel dobermannforumet.

Jeg synes forøvrig at det bildet du har i din avatar er helt fantastisk! Så der fikk du den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen får større avatarer enn andre her inne :? Har det noe med bilde oppløsningen å gjøre?

De som har kommet med sånne kjempeavartarer har linket fra en nettside, men det er jo ikke lov med større da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sannsynligvis 90x90 størrelse på avaterer i det nye forumet. Samt mulighet til og ha et litt større bilde i selve profilen..

Håper filstørrelsen blir større også da? 15 kb er veldig lite, slet veldig med eget bilde, selv med save for web...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...