Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hvorfor kan ikke avartaren være litt større? Trenger ikke å være kjempestort, men littegranne hadde ikke gjort meg noe. På et dobermannforum jeg er innom iblandt er det digre avartarer. Noen er 300*225 pixler. Ja litt for stort det da. Men max opptil en 115* 130 pix feks hadde ikke vært så ille. Syns det kan være litt vanskelig å presse inn noe på den lille flaten som er nå.

Selvfølgelig plager det ikke meg at de er som de er nå, men ville bare foreslå dette. :wink: Hva sier dere andre medlemmer?

Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil nå, så vil jo dette medføre at bildet under nicket blir større også? I så fall, er jeg for det. Noen av bildene blir såå småååå, og nei, det er ikke synet mitt det er noe i veien med ;-) Er sikkert bare for lat til å myse :):P

Men uansett, så lenge de ikke blir for store som djerve er innom over, så stemmer jeg for ;-)

Skrevet
Ja det er bildet under nicket jeg mente :) Som sagt trenger det ikke å være veldig mye større' date=' men kanskje ut til kanten..[/quote']

Høres ut som en stilig ide Djervekvinnen!

:-)

Skrevet
Hvorfor kan ikke avartaren være litt større? Trenger ikke å være kjempestort, men littegranne hadde ikke gjort meg noe. På et dobermannforum jeg er innom iblandt er det digre avartarer. Noen er 300*225 pixler. Ja litt for stort det da. Men max opptil en 115* 130 pix feks hadde ikke vært så ille. Syns det kan være litt vanskelig å presse inn noe på den lille flaten som er nå.

Selvfølgelig plager det ikke meg at de er som de er nå, men ville bare foreslå dette. :wink: Hva sier dere andre medlemmer?

For min del trenger de ikke å være større. Jeg syns det er ganske irriterende med de svæææære på for eksempel dobermannforumet.

Jeg synes forøvrig at det bildet du har i din avatar er helt fantastisk! Så der fikk du den. :)

Skrevet

Jeg synes forøvrig at det bildet du har i din avatar er helt fantastisk! Så der fikk du den. :)

Næ? mitt? så triveli å høre da! Kjempekoselig. :D:D

På dobermannforumet er de alt for store mange av de. Så så mye vil jeg ikke hatt her. Bare pittelitt større :D

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen får større avatarer enn andre her inne :? Har det noe med bilde oppløsningen å gjøre?

Skrevet
Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen får større avatarer enn andre her inne :? Har det noe med bilde oppløsningen å gjøre?

De som har kommet med sånne kjempeavartarer har linket fra en nettside, men det er jo ikke lov med større da. :wink:

Skrevet

Jeg vil ikke ha større avatar, jeg synes det er unødvendig og vil tar mye av oppmerksomheten fra teksten.

Skrevet

Det blir sannsynligvis 90x90 størrelse på avaterer i det nye forumet. Samt mulighet til og ha et litt større bilde i selve profilen..

Håper filstørrelsen blir større også da? 15 kb er veldig lite, slet veldig med eget bilde, selv med save for web...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...