Gå til innhold
Hundesonen.no

Hannhund endrer oppførsel etter løpetida


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

Nå har Mynte hatt sin første løpetid. Ofte er det tispen som man ser endring på, men her har det blitt Nitro som har forandret seg. Han har nesten gått i barndommen igjen. Han har blitt mye mer aktiv, helt totalt turbo utendørs, veldig leken og barnslig. Tuller rundt og fjaser. Han er mer oppmerksomhetssyk ovenfor oss, vil ha mer kos og veldig stor matlyst. Vi begge her hjemme har lagt merke til forandring på han. Han har vært slik etter løpetida sluttet.

Kanskje han er forelsket? Fnis, noe er det. Noen andre som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit om andre tilfeller hvor hannhunden i huset endrer seg etter at "lillesøster" har hatt sin første løpetid, men da ofte til det verre, som feks at han skal beskytte sin kvinne fra resten av verden. :P Om Nitro har blitt den fjollete, flørtete typen, så er det bare å gratulere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan godt være forklaringen, at hun begynner å lukte voksen. Og at han skjønner at han har fått seg "dame" og ikke bare en liten fjott som plager seg :P

Jeg har ikke hatt han rundt andre hunder sammen med Mynte siden løpetiden, så vet ikke om han er mer beskyttende. Kan godt hende.

Jeg trodde det var alle truslene om balle-kapping og all dårlig stemning han prøvde å gjøre opp for, med all sin kos og fjollete oppførsel! :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...