Siri Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Gliser i skjegget og skjønner hvorfor jeg synes "kosemose" og alle ord som ender på -is (valpis ol.) er en tragedie.... Oooog alle som fyrer i peisen sin,når de egentlig har en svartovn.... Stakkars,de har aldri sett en peis de 05.08.58 Hah! Jeg gruser dere alle! Jeg har sett peis - vi hadde det hjemme . Den ble nesten aldri brukt for mamma syntes det ble så mye rusk og rask av den... . Men det var veldig kos når det var tordenvær og storm, strømmen gikk - og vi satt foran peisen og mamma leste bok for oss . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 05.08.58 Hah! Jeg gruser dere alle! Toril! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg har sett peis - vi hadde det hjemme . Den ble nesten aldri brukt for mamma syntes det ble så mye rusk og rask av den... . Men det var veldig kos når det var tordenvær og storm, strømmen gikk - og vi satt foran peisen og mamma leste bok for oss . Samme her,den var alt for stor så når vi først fyrte i den måtte vi sitte i den andre stua . Men koselig ja!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Toril! Nemlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg er født i 1992 Har også en ganske artig bursdags dato og klokkeslett (kjempe lett huske), men det holder jeg for meg selv Føler meg både ung og gammel på en gang Må si at mange av dere har overasket meg litt, trodde noen av dere var yngre og noen eldre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg og - og har alltid hatt på følelsen at det er noe spesielt med akkurat denne årgangen? Vi er LITT bedre enn de andre, er vi ikke? Bittelitt? Mhm! Bare bittelitt (masse) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg og - og har alltid hatt på følelsen at det er noe spesielt med akkurat denne årgangen? Vi er LITT bedre enn de andre, er vi ikke? Bittelitt? Mhm! Bare bittelitt (masse) Utvilsomt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts