Mari Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Ha ha ha! Den er helt fantastisk! Best av alt er sauen inni da. Synd med hetta, men sånn blir det vel når man improviserer og ille har hunden til å prøve. Ellers ser det ut som den passer sånn tålig greit? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2014 Ha ha ha! Den er helt fantastisk! Best av alt er sauen inni da. Synd med hetta, men sånn blir det vel når man improviserer og ille har hunden til å prøve. Ellers ser det ut som den passer sånn tålig greit? Bortsett fra hetta, så sitter den fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Jeg vet hva du kan gjøre med sauen! Gi den til meg Jeg vil ha Skinny Tenke akkurat det samme 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2014 Skikkelig kul sau 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2014 Hahaha...er det sånn designersau...teacup!?! Så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts