Guest Jonna Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Ca klokken 0900 blir jeg minnet på av Rak at det er EFIT. Så da ble første bilde tatt (08.48 for å være korrekt) Ca kl.10 Klar for tur etter en lang helg uten aktivitet på jentene. Og jeg irriterer meg over naboene som ikke klarer gå de fucking 20 meterene til høyre eller venstre for å kaste søppel. Når jeg kommer tilbake senere på dagen er det en haug med fugler der så det ender med at jeg bærer andre folk sin søppel til neste bossspann 11.00 Fortsatt på tur 12.00 På Plantasjen for å kjøpe julelys, det var litt tynt Skifter pære på bilen, virker fortsatt ikke så der er det nok noen ledninger løse... *skifte bil snart kjenner jeg* Og AnetteH fant oss Ca 1300 Pensjonisten tenker på middag Ca 1400 Pensjonisten spiser middag og ser på Homeland Ca 1500 Er jeg ute og fikser litt julelys og gir mat til pippene. ca 1600 Ser Homeland igjen, og syns Quinn er ganske hot Ca 1700 Tar ett bad, fortsatt litt frossen etter turen kjenner jeg. Ca 1800 Mater bikkjer og tar bilder av kjøkkenvinduet ca 1900-2100 Ser på Homeland igjen, og Talli nekter flytte seg fra plassen "sin" så der ligger jeg sløver og hører på magen hennes i en liten time. Går ut og tar bilde av julelysene i mørke 2100 innser jeg at det kommer ikke til å skje så mye mer spennende utenom en klikker økt med Talli kanskje, mulig en spasertur i mørk og ellers Homeland og litt is. Jeg har helg i dag og i morgen etter en lang jobb helg, så her er det egentlig sløvedag Siter
Gro Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig med julelys Og så praktisk stativ til fuglematen din! Hvor har du fått tak i det? Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig med julelys Og så praktisk stativ til fuglematen din! Hvor har du fått tak i det? Takk Plantasjen selger det. Siter
Gjest Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Haha det søppelbildet var helt fantastisk på en vond måte, og burde kommet i lokalavisen eller noe. Helt utrolig! Ellers så det ut som en veldig deilig og koselig dag! Siter
Anette Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Jeg ga opp min egen EFIT da den bare inneholdt kjører her, kjører her, kjører fortsatt så viktig å snike seg med på noen andre sin 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Ble bra efit dette da Vi jakta på utejulelys i dag, det var noooget utplukket, og alle butikker på tynset vi var innom hadde bare sånne fancy led greier med fjernkontroll og i det heletatt. Maxbygg tolga reddet oss. Siter
roxie88 Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 ca 1600 Ser Homeland igjen, og syns Quinn er ganske hot I agree Ler litt inni meg enda av det bildet av julelysutvalget - skulle tro butikken var ranet Siter
Aslan Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Quinn er ganske hot Hvilken sesong er du på? Siter
Aya Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Så koselig det er der oppe hos dere! Jeg liker sånne boligfelt hvor man har god plass, men samtidig har naboer! Siter
Tabris Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Dere har snø! Heldige dere! Vil også ha snø! Siter
Toril Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Fin hodepute og veldig koselig m lys i mørket! Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Haha det søppelbildet var helt fantastisk på en vond måte, og burde kommet i lokalavisen eller noe. Helt utrolig! Ellers så det ut som en veldig deilig og koselig dag! Det er ikke førstegang. Vet du hva det værste er? Når jeg tittet ut vinduet nå så er jaggu lokket oppe igjen og noen har funnet det som en anledning til å fylle det igjen. Lurer virkelig på om folk tenker over hvor grisete det er og hvor mye skadedyr det tiltrekker seg. Ble bra efit dette da Vi jakta på utejulelys i dag, det var noooget utplukket, og alle butikker på tynset vi var innom hadde bare sånne fancy led greier med fjernkontroll og i det heletatt. Maxbygg tolga reddet oss. Folk har tatt helt av. (Skal ikke si at jeg har lyst til å lyse opp hele hagen rundt gjerde ) Kjøpte Ola serien til Plantasjen jeg, kunne skjøte på med 300 lys til. Kanskje jeg skal det etterhvert Quinn er ganske hot Hvilken sesong er du på? Halvveis i sesong 3. Har hatt maraton denne uken. Blir nok ferdig med sesong 3 i dag da jeg fortsatt har "helg" Så koselig det er der oppe hos dere! Jeg liker sånne boligfelt hvor man har god plass, men samtidig har naboer! Jeg liker bare ett par tre av naboene mine jeg da, og de bor ikke i denne rekken. Av åpenbar årsak *se søppel bilde* Veldig hyggelig han rett ovenfor meg, vi har litt høffelighetsfraser når vi møtes Dere har snø! Heldige dere! Vil også ha snø! Kommer faktisk litt lett pudder ned akkurat nå. Ikke noen store fine flak som gir lovnadder om skiføre i skogen, men pittelitt pudder som kan blåse rundt. Fin hodepute og veldig koselig m lys i mørket! Det er faktisk det er jeg liker best denne årstiden: mørke, med snø og lys Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ser ut som du har en veldig fin skog Også er det veeeldig koselig med julelys. Det gjør alt så mye lysere () Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Haha det søppelbildet var helt fantastisk på en vond måte, og burde kommet i lokalavisen eller noe. Helt utrolig! Ellers så det ut som en veldig deilig og koselig dag! Forresten så blomstrer orkideen jeg fikk av deg og @Superøivind enda Du skimter den i kjøkkenvinduet. Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Så da ut som en fin sløve dag. Og med skogen tett intil er det jo perfekt Siter
Recommended Posts