Gå til innhold
Hundesonen.no

Casa DeepEyes EFIT


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Ca klokken 0900 blir jeg minnet på av Rak at det er EFIT. Så da ble første bilde tatt (08.48 for å være korrekt)

Ca kl.10

Klar for tur etter en lang helg uten aktivitet på jentene.

Og jeg irriterer meg over naboene som ikke klarer gå de fucking 20 meterene til høyre eller venstre for å kaste søppel. Når jeg kommer tilbake senere på dagen er det en haug med fugler der så det ender med at jeg bærer andre folk sin søppel til neste bossspann :gaah:

11.00

Fortsatt på tur

12.00

På Plantasjen for å kjøpe julelys, det var litt tynt :P

Skifter pære på bilen, virker fortsatt ikke så der er det nok noen ledninger løse... *skifte bil snart kjenner jeg* Og AnetteH fant oss :P

Ca 1300

Pensjonisten tenker på middag

Ca 1400

Pensjonisten spiser middag og ser på Homeland

Ca 1500

Er jeg ute og fikser litt julelys og gir mat til pippene.

ca 1600

Ser Homeland igjen, og syns Quinn er ganske hot :drool:

Ca 1700

Tar ett bad, fortsatt litt frossen etter turen kjenner jeg.

Ca 1800

Mater bikkjer og tar bilder av kjøkkenvinduet

ca 1900-2100

Ser på Homeland igjen, og Talli nekter flytte seg fra plassen "sin" så der ligger jeg sløver og hører på magen hennes i en liten time.

Går ut og tar bilde av julelysene i mørke

10802024_10154869445840072_3233398040216

10599539_10154869445915072_2810464832348

2100 innser jeg at det kommer ikke til å skje så mye mer spennende utenom en klikker økt med Talli kanskje, mulig en spasertur i mørk og ellers Homeland og litt is.

Jeg har helg i dag og i morgen etter en lang jobb helg, så her er det egentlig sløvedag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det søppelbildet var helt fantastisk på en vond måte, og burde kommet i lokalavisen eller noe. Helt utrolig! :P

Ellers så det ut som en veldig deilig og koselig dag! :)

Det er ikke førstegang. Vet du hva det værste er? Når jeg tittet ut vinduet nå så er jaggu lokket oppe igjen og noen har funnet det som en anledning til å fylle det igjen. Lurer virkelig på om folk tenker over hvor grisete det er og hvor mye skadedyr det tiltrekker seg.

Ble bra efit dette da :D Vi jakta på utejulelys i dag, det var noooget utplukket, og alle butikker på tynset vi var innom hadde bare sånne fancy led greier med fjernkontroll og i det heletatt. Maxbygg tolga reddet oss. :aww:

:lol: Folk har tatt helt av. (Skal ikke si at jeg har lyst til å lyse opp hele hagen rundt gjerde :icon_redface: )

Kjøpte Ola serien til Plantasjen jeg, kunne skjøte på med 300 lys til. Kanskje jeg skal det etterhvert :lol:

Quinn er ganske hot :aww: Hvilken sesong er du på?

Halvveis i sesong 3. Har hatt maraton denne uken.

Blir nok ferdig med sesong 3 i dag da jeg fortsatt har "helg" :)

Så koselig det er der oppe hos dere! Jeg liker sånne boligfelt hvor man har god plass, men samtidig har naboer!

Jeg liker bare ett par tre av naboene mine jeg da, og de bor ikke i denne rekken. Av åpenbar årsak *se søppel bilde* :lol:

Veldig hyggelig han rett ovenfor meg, vi har litt høffelighetsfraser når vi møtes :lol:

Dere har snø! Heldige dere! Vil også ha snø! :getlost:

Kommer faktisk litt lett pudder ned akkurat nå. Ikke noen store fine flak som gir lovnadder om skiføre i skogen, men pittelitt pudder som kan blåse rundt.

Fin hodepute :wub: og veldig koselig m lys i mørket!

Det er faktisk det er jeg liker best denne årstiden: mørke, med snø og lys :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det søppelbildet var helt fantastisk på en vond måte, og burde kommet i lokalavisen eller noe. Helt utrolig! :P

Ellers så det ut som en veldig deilig og koselig dag! :)

Forresten så blomstrer orkideen jeg fikk av deg og @Superøivind enda :ahappy: Du skimter den i kjøkkenvinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...