Gå til innhold
Hundesonen.no

Selen sitter fast...


buddy13
 Share

Recommended Posts

Det har skjedd med oss en gang også, bare fortsett å prøv. Til slutt går det.

 

Men aldri bruk slike seler som du stikker i låsen. Captain Hindsight to the rescue. :P

Vi har en slik stikk-i-låsen-sele og jeg vet ikke hva den siste setningen betyr, kan du utdype? :P

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig usikker på om vi fikk bilforhandler til å åpne "låsen" og fjerne selen... Hmm...

Føler meg veldig hjelpsom nå, sorry :P

Vi har en slik stikk-i-låsen-sele og jeg vet ikke hva den siste setningen betyr, kan du utdype? :P

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Hehe, bare "kaptein etterpåklok". Altså litt seint å komme nå å si at man ikke bør bruke slike seler, når skaden allerede har skjedd. :P

Vi snakket med bilforhandler da selen plutselig satt fast, og fikk beskjed om å aldri bruke slike produkter. For vare bare tidsspørsmål før det kom til å låse seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg ble plutselig usikker på om vi fikk bilforhandler til å åpne "låsen" og fjerne selen... Hmm...

Føler meg veldig hjelpsom nå, sorry :P

Hehe, bare "kaptein etterpåklok". Altså litt seint å komme nå å si at man ikke bør bruke slike seler, når skaden allerede har skjedd. :P

Vi snakket med bilforhandler da selen plutselig satt fast, og fikk beskjed om å aldri bruke slike produkter. For vare bare tidsspørsmål før det kom til å låse seg.

Tja min mor bruker samme selen på syvende året uten at den har sittet fast, så det spørsmålet om tid er nok veldig variabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja min mor bruker samme selen på syvende året uten at den har sittet fast, så det spørsmålet om tid er nok veldig variabelt.

Spørs sikkert på både sele og hvilken type bil man har. Men nei, ikke noe å ta sjansen på.

Vi hadde brukt vår daglig i kanskje 8-9 mnd før den plutselig satt bom fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du brukte makt for å få den nedi får du den mest sannsynligvis ikke ut igjen. Den skal gli ned som om det var et vanlig belte.. De passer ikke til alle biler, og man bør være obs på det. Hadde en kunde som trøkka en sånn nedi, når den egentlig ikke ville og hu måtte bytte ut bilsele-greia da den ikke gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en liste på jobb hvor det står hvilke bilmodeller slike seler ikke kan festes i, husker den ikke i hodet, men hvertfall alle Volvomodeller og endel andre. Fikk tips av en kunde en gang at det løsner om du får lirka en flat skrutrekker nedi og dytta på utløseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...