SaraSL Skrevet 8. November 2014 Rapporter Skrevet 8. November 2014 Hvordan gikk det med dere I dag? Vi fikk med oss en ny champion i dag og ble BIR 15 Siter
Synnikken Skrevet 8. November 2014 Rapporter Skrevet 8. November 2014 Lotta ble nr 2 i åpen kl, uten CK. Suuurt når jeg jaker på siste certet 4 Siter
Evelzz Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Jeg svever og er i sjokk enda! Oliver debuterte som junior, og det var mye frem og tilbake om han i det hele tatt skulle stilles fordi han trynte på torsdag og var stokk halt med strekk i skulderen. Han ble sånn nesten pigg etter mye massasje og oppvarming, men det ble ikke bestemt at han skulle stilles før vi ble ropt opp liksom. ...og så dro han like gjerne til med å vinne en nydelig juniorklasse med CK, før han slo resten av hannene også. Plutselig stod vi der med cert og BIM i hånden! Jeg dør av stolthet enda!! Den hunden altså Epilog: nå ligger vi i skje i sengen med sløyfene på veggen, og jeg er så fyllasyk at jeg dør etter å ha drukket vm i champis i går for å feire 9 Siter
Enits Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Lumi 3. Beste tispe valp, sisteplass men med god kritikk og en fin opplevelse i ringen 6 Siter
Alvira Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Arthur ble BIR med CK og CERT foran sin mor S N UCH Charmie Del Paése :D Kullbroren til Thur ble 2BHK med CK og res CERT Er utrolig fornøyd! Jeg hadde en dårlig følelse før jeg skulle i ringen, dommeren var utrolig streng og det var mye gult og blått ute å gikk. Men, hun elsket Arthur og sa rett og slett: I normally don't give CK to youngsters, but he is just extraordinary! Også klinket hun til og gav ham BIR også. Gjett om jeg ble stolt i mammahjertet mitt :wub: Så nå føler vi oss klar for D4A, med to BIR og 4 CERT (av 5 utstilliger totalt) ! *skryteskryte* 13 Siter
mokken Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Cert og BIR på Lykke! Edit: Kritikken (håper den er leselig, den så ikke helt bra ut på mob). 11 Siter
Gjest Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Meesha fikk VG, av en dommer som mente han var altfor stor og som ikke ga noen av hannhundene CK selv om det var championklasse for hanner Kritikken er så som så, men helt okei. Vi hadde en strålende opplevelse i ringen og Meesha fungerte veldig godt i dag, så alt i alt er jeg fornøyd! Nå sover Meesha tungt på fanget mitt i baksetet på bilen mens alle andre minus sjåfør Enits snorksover Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
MegaMarie Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Cert og BIR på Lykke! Gratulerer! Hvem var den andre kelpien? Gratulerer til alle andre også! Siter
Wachita Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Khal hadde blitt BIR hadde det ikke vært for den siste testikkelen hans. Det var 3 valper som stilte, hvorav to av dem i 4-6 mnd klassen og Khal i 6-9, så hun måtte gi BIR'en til en av de andre valpene, men sa til min mann som stilte at hadde det ikke vært for testikkelen, så hadde han blitt plassert først. Hun likte Khal veldig godt! Khal oppførte seg eksemplarisk i dag også, så er veldig stolt, da dette antagligvis er siste utstilling for hans del om den ikke dropper ned snart! Kritikken: Very nicely developed squ(?). Male promising head, good neck. Well shaped body, very well ang g.tail. Moves free, and shows well. Needs to let the other testicle down too. Veldig fornøyd, alt i alt, og vi storkoste oss 1 Siter
jaktlykke Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 (endret) Storm fikk CK, CERT og ble BIR og BIG 1 i skarp konkurranse med seg selv Men jeg er utrolig glad for premieringene da denne dommeren er kjent for å være sparsommelig på de gjeveste slufsene. Jeg forventet VG så gleden var stor når certet havnet i hånda mi Endret 9. November 2014 av jaktlykke 3 Siter
Gjest Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Storm fikk CK, CERT og ble BIR og BIG 1 i skarp konkurranse med seg selv Men jeg er utrolig glad for premieringene da denne dommeren er kjent for å være sparsommelig på de gjeveste slufsene. Jeg forventet VG så gleden var stor når certet havnet i hånda mi Oh, jeg så dere i dag! Stod utenfor ringen og så på mens jeg ventet på at myndene skulle begynne og tenkte "oj der er en stabijhound" fordi jeg aldri har sett en før Siter
mokken Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 Gratulerer! Hvem var den andre kelpien? Gratulerer til alle andre også! Takk! Det var Kiba, hun fikk exc. 1 Siter
Recommended Posts