Margrete Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Så den ikke dukker opp når jeg klikker på "Nytt innhold". Går det an? Av og til dukker det opp tråder som slettes ikke er bra for min psykiske helse og jeg trenger litt hjelp til å holde meg vekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Du kan (mener jeg, får ikke sjekket via mobil), velge bort kategorier i kontrollpanelet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Du kan ta: "Vis nytt innhold" Fra listen til venstre velger du helt nederst: "filter by forums" ---> så istedet for "all forums" som står haket av på toppen så kan du markere de underforumene du ønsker å få fra. Jeg tror det er den eneste/beste måten å sortere på? Kan hende at noen andre har lurere forslag, men det er det jeg kan bidra med hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 8. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Fine forslag men vil bare ha bort enkelte tråder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Jeg tror dessverre det bare er viljestyrke-settingen som hjelper der. Jeg sliter litt med det samme selv, men får bygget mye viljestyrke da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. November 2014 Rapporter Share Skrevet 8. November 2014 Enkeltråder kan man ikke filtrere bort pr i dag. Desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts