Paranomia Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 00.00: Lille Bjørn. Jeg ser på Nattpatruljen. 01.00: Spiser litt nattmat 02.00: Skapet neeesten ferdig. Så var det i seng. 11.00: Fødereolen ferdig Første jeg gjør når jeg står opp er å gå ut og sjekke til dyra 12.00: Ut på tur til Felleskjøpet og dyrebutikken. 13.00: Der har vi mat/strø en stund. 14.00: En liten glad Bjørn når jeg kom hjem 15.30: Jeg holder på å gjøre meg klar til Halloweenpartyet til dattera til venninna mi, og Pluto hjelper til. 16.30: Drikker limebrus hos venninna mi mens vi holder på å gjøre klar festen. 18.00: Bjørn har kledd seg ut som tigergutt. 19.00: Mumie-pølse. 20.00: Tigergutt-Bjørn er sliten. 21.00: Endelig hjem. Veldig moro da, men også veldig slitsomt med 8 hylende 11åringer. 22.00: Nydelige Nure får smertestillende og øyedråper. Han har skadet øyet sitt stakkar. Men Metacam går ned på høykant, han begynner å småbite meg i fingrene etter Metacammen så fort jeg tar han ut 23.00: Skapet er endelig nesten ferdig, bare nederste etg igjen. Men vi var tomme for presenning 00.00: Støttemater verdens nydeligste teddygutt. Han er såååå kosete. En ganske så fin dag selv om det kanskje ble litt lite variasjon i bildene 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Å herregud så marsvinsyk jeg blir av å kikke på disse efit dine! De er jo så herlige små saker og den hylla var jo bare genial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Dyrehage Lille Bjørn er kjempesøt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Herlig de skapene ble flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Så artig løsning på marsvinburene/skapene Og fine hundene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Oi, veldig kul løsning med skap/reol til marsvin! Er det glass du har foran? Blir det kinkig å rengjøre? Så ut som en fin dag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 ELSKER dine efit'er De hyllene med marsvin var kjempe lure, er det noe de står i permanent eller er det bare for perioder? Tenkte mest på de store hyllene med flere griser i en hylle, utrolig lurt patent Måtte flire av Bjørn som Tigergutt, noe så søtt, den gutten er så KUUUL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Likte hyllesystemet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 2. November 2014 Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Så genial løysing på marsvinbura! Nesten så man får lyst på marsvin sjølv, etter å ha tatt turen innom her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2014 Å herregud så marsvinsyk jeg blir av å kikke på disse efit dine! De er jo så herlige små saker og den hylla var jo bare genial De er noen herlige små dyr ja Herlig de skapene ble flotte! Ja jeg syntes det ble veldig bra Oi, veldig kul løsning med skap/reol til marsvin! Er det glass du har foran? Blir det kinkig å rengjøre? Så ut som en fin dag da Plexiglass (Lexan) er det foran. Ikke noe vanskelig å rengjøre, bare løfter opp plexiglasset. Plexiglasset er bare satt oppi to "hakk" som holder det på plass, så det er kjempeenkelt. ELSKER dine efit'er De hyllene med marsvin var kjempe lure, er det noe de står i permanent eller er det bare for perioder? Tenkte mest på de store hyllene med flere griser i en hylle, utrolig lurt patent Måtte flire av Bjørn som Tigergutt, noe så søtt, den gutten er så KUUUL!! Det er permanent. Hadde ikke penger eller plass til noen fler nå, men det blir nok flere slik at alle reolene blir slik. Bjørn er kjempekul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. November 2014 Rapporter Share Skrevet 3. November 2014 Bjørn og Pluto Men hva er det Bjørn driver med på nattmatbildet? Venter og håper du skal sovne slik at maten er hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts