Gå til innhold
Hundesonen.no

Ensartet:)

magicka

Recommended Posts

Skrevet

Det går mye i de samme hunderasene her inne synes jeg:) Schäfere, cavalier`er og dobermenn:)

Noen som vet noe om King Charles? Altså ikke Cavalier, men den med "inntrykt tryne":D Gamle naboen min har en sånn, og den er sååå søt:)

Men ja, skuffet over mangel på Shih Tzu`er her inne, klart min favoritt:) :D

Skrevet

Jeg er den eneste aktive med Portugisisk vannhund..

Synes det er stor variasjon i raser her inne jeg da, men.. :D

Skrevet

Det er vel kommet ett par til med dvergschnauzere hit, og en med mellom schnauzer... Jeg synes det bare er bra jeg da...

Skrevet

Nå er cavalier en populær rase , kanskje derfor...( nr 8 på topp ti lista??eller husker jeg feil??) :wink:

overvekt av brukshunder får man kanhende med aktive eiere., som aktivt oppsøker nettsteder for kunnskap og utveksling av informasjon??

Kan ikke sitte i sofaen når en har aktiv :lærer: rase!!

Skrevet

og jeg er den eneste med japansk spisshund :)

og så er vi vell to med samojed her(i hvertfall i slekten sin om ikke eier selv) :P 8)

Skrevet

Er vel 3 aktive med fransk bulldog her inne, og jeg vet ikke hvor mange med boxer. Jeg tror det er stor variasjon, men jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er så mange med dobermann, men jeg tror det bare er 2-3 som er VELDIG aktive. :)

Skrevet

Forstår ikke helt innlegget ditt... :oops: Er ikke så mange med schäfer heller. Vi er 9 stykker.. og når det er 723 registrerte brukere her på forumet så blir det jo ikke mange...?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...