Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Eller iallefall litt mindre skranglete? Hvis jeg kjøper en bil med grønne skilter blir det jo veldig mye plass baki der, så da tenker jeg at jeg kan bruke det sammenleggbare buret jeg har midlertidig, til jeg finner ut av hvordan jeg vil ha det bak der mer permanent. Men slike bur bråker jo noe ******, er det noen triks som gjør at de bråker mindre? Mener jeg leste noe om det ett eller annet sted, men husker ikke hva det var eller hvor det var. Siter
Kiyomi Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Tenker at det blir sikkert bedre om du stripser det godt sammen? 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Oooh jeg ELSKER jo strips!! :D Siter
Kiyomi Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Oooh jeg ELSKER jo strips! :D Og eventuelt sånne møbelknotter mellom på steder som er vanskelige å stripse? Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Og eventuelt sånne møbelknotter mellom på steder som er vanskelige å stripse? Det var lurt! Siter
Siri Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Strips og møbelknotter ruler . Jeg har kjørt rundt med slike bur i noen år faktisk, men aldri hørt en lyd fra dem . De var godt stripset sammen og stripset litt her og der Siter
roxie88 Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Man kan sveise de sammen også har jeg hørt Siter
antonia Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 OT, men jeg har aldri hørt skranglelyd fra mitt sammenleggbare bur i bilen, så måtte ut å sjekke! Det skrangler rett og slett ikke fordi det ikke er plass til at det skrangler! Ingen ting klarer å bevege seg når jeg lukker bagasjeromdøra;,D snakk om å gå på mm! Siter
tonjek Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2014 Mitt skrangler kun i dørlåsmekanismen. Tenkte å dra en runde med elektrikertape over det, så hjelper det sikkert :-) Siter
Recommended Posts