Zitka Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Hvilken Almanakk anbefaler du? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg har fra personlig almanakk, den passer fint til meg og mitt bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Eg har My Case almanakk, som er "innbunden" med sjølve almanakken på eine sida og ei notatblokk på andre sida inni. Dei kan takast ut og skiftast for kvart år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg pleier alltid å kjøpe Moleskin weekly planner (den minste størrelsen, 9x14 cm). Syns det er kjekk størrelse på den. Det er passelig plass til å notere møter, fester, forelesninger, jobb og andre hendelser på dagoversikten, også er det utrolig kjekt å ha en notatbokside for hver uke. Der noterer jeg handlelister, leselister, bursdagsgaveideer, viktige ting jeg må huske å få gjort i løpet av uka, billettinformasjon, prioriteringslister også videre. + for enkel og clean design uten dilldall. Sånn ser den ut inni: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg pleier alltid å kjøpe Moleskin weekly planner (den minste størrelsen, 9x14 cm). Syns det er kjekk størrelse på den. Det er passelig plass til å notere møter, fester, forelesninger, jobb og andre hendelser på dagoversikten, også er det utrolig kjekt å ha en notatbokside for hver uke. Der noterer jeg handlelister, leselister, bursdagsgaveideer, viktige ting jeg må huske å få gjort i løpet av uka, billettinformasjon, prioriteringslister også videre. + for enkel og clean design uten dilldall. Sånn ser den ut inni: Den så ikke dum ut! Mulig jeg må sjekke ut den hakket større hvis det finnes, siden jeg må skrive opp timeplanen i tillegg for hver dag. Men holder en knapp på den! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Har fra personlig almanakk. Digger den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Den så ikke dum ut! Mulig jeg må sjekke ut den hakket større hvis det finnes, siden jeg må skrive opp timeplanen i tillegg for hver dag. Men holder en knapp på den! Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg har brukt den som er hakket større, 13x21 cm, i snart 10 år. Veldig fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg kjøpte fra Personlig Almanakk for i år, men fikk tips om Smartphoto, hvor en får med enda flere egne bilder til samme prisen, så skal teste de for neste år. Jeg har i hvert fall vært veldig fornøyd med PA, men det er jo bare enda mer kos å ha flere bilder innimellom månedene og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg har selv hatt fra PA tidligere, men jeg synes det er veldig greit å bare kjøpe en ferdig og så er det greit liksom.. Jeg er litt enkel jeg og trenger ikke masse bilder :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Telefonen, tar du den så har du livet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Har fra Personlig Almanakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Telefonen, tar du den så har du livet mitt Joda, den funker greit den også.. Men den blir fort veldig uoversiktlig fordi jeg får feks me meg veldig unødvendig info når jeg abbonerer på timeplanen osv. Det er litt spesielt opplegget vi bruker Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2014 Jeg fant tidenes søteste snoopy-moleskins og så sender de ikke til Norge Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Er på min 5. fra personlig almanakk nå, veldig fornøyd med den. Men neste gang vil jeg ha noe litt mer ferdig, jeg har begynt å miste kreativiteten min når jeg skal lage på PA, og den jeg har nå er så lite spenstig at jeg nok går for en moleskine neste gang, de ser fine ut synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg hadde moleskin som student, den lille med dagsoversikt det året jeg hadde veldig mye møter/verv. Og andre år de med ukesoversikt. Veldig fin kalender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompelus Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg fant tidenes søteste snoopy-moleskins og så sender de ikke til Norge Sent from my iPhone using Tapatalk sånn? http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/SearchDisplay?storeId=10651&catalogId=10051&langId=-101&pageSize=12&beginIndex=0&searchSource=Q&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=image&searchTerm=Moleskine+Peanuts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 sånn? http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/SearchDisplay?storeId=10651&catalogId=10051&langId=-101&pageSize=12&beginIndex=0&searchSource=Q&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=image&searchTerm=Moleskine+Peanuts Tja, nesten.. Bare jeg så for året 2015 da og ikke 2012 og 2013 Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Adlibris hadde, så bestilt!Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Så enkelt at jeg har en svart fra Grieg. Da bytter jeg bare ut innmaten. Fordelen er at arkene med passord til ulike nettsider, andre nyttig ting å huske som telefonnr og adresser er der. Så slipper jeg å skrive inn de hvert år. Enkelt og greit, ikke så spennende men det funker for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Da var det en Moleskine for 2015 på vei hjem i postkassa mi også Valgte den med uka fordelt over begge ark da, ikke sånn med notatark på ene siden som det er bilde av over her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg har også Moleskine, men ikke den med Snoopy da A5, en side pr dag. Tykk og feit sak, men den koster like mye som den jeg har nå som er i A6. Og jeg liker å rable litt så da ble det en større en for neste år. Er veldig glad i den. Jeg elsker å skrive med blyant på pair, så jeg holder på den tradisjonelle almanakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg har filofax og elsker den! A5 størrelse, så den er ganske stor, og med alt jeg har i så veier den 1,13 kg, men jeg elsker den. Der har jeg god plass til å skrive alt jeg trenger, pluss at jeg kan dekorere masse Den er litt dyr, me absolutt verdt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg gleder meg som en unge til å få min!Du vet du er planleggingsmenneske når...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg har brukt de fra moleskin en del år, og trivdes best med den med dager på begge sidene, for å få mer skriveplass pr dag, og jeg brukte nesten aldri notatsiden. Men nå har jeg gått helt over til å bare bruke telefonen. Sier som @JeanetteH , tar du den, så har du livet mitt. I forrige uke datt den i do... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2014 Jeg har brukt de fra moleskin en del år, og trivdes best med den med dager på begge sidene, for å få mer skriveplass pr dag, og jeg brukte nesten aldri notatsiden. Men nå har jeg gått helt over til å bare bruke telefonen. Sier som @JeanetteH , tar du den, så har du livet mitt. I forrige uke datt den i do... Kjente panikken ta meg her! Godt jeg har backup på mac og ny tlf i skuffen *puh* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts