Anette Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Skessa gikk fang til fang og var leketester Lani og Skessa deler vafler Vaaaaafffler Keo og May Sofie Marie og skessa Skessa møter dommeren Timothy AstridN og Derrek Ellie og Marie Lani sier hva hun synes om å vente på godis Martine og Stella Silje og Grim 13 Siter
Red Merle Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Hærlige bilder! Det så koselig og gøy ut, selvom det kanskje blåste litt Siter
Cavalierflat Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Ååå, så ut som en fin dag! Neste år SKAL jeg Hvor har du kjøpt halsbåndet til Lani? Siter
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Nei så morro at Timothy var der! Og @AstridN ingen tvil om at vofsen din ihvertfall ikke er münsterländer, altfor flagrende spanielører på han 2 Siter
simira Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 @SiriEveline Ørene ser faktisk mer spaniel ut på bildene enn i virkeligheten. Men nå flagret alt som var der i alle retninger da, så det er ikke så greit å si. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 @SiriEveline Ørene ser faktisk mer spaniel ut på bildene enn i virkeligheten. Men nå flagret alt som var der i alle retninger da, så det er ikke så greit å si. Nå er det nok også lettere for meg og se, som er såpass godt kjent med munsterlanderen, men om ørene var mindre synlig så forstår jeg at man kan gjette på munster (og det finnes jo munstere med godt over gjennomsnittet hår på øra også). Siter
Martine Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Nå er det nok også lettere for meg og se, som er såpass godt kjent med munsterlanderen, men om ørene var mindre synlig så forstår jeg at man kan gjette på munster (og det finnes jo munstere med godt over gjennomsnittet hår på øra også). Jeg ser også ganske lett at det er en ESS, og ikke en kleiner munsterlander 2 Siter
Anette Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Ååå, så ut som en fin dag! Neste år SKAL jeg Hvor har du kjøpt halsbåndet til Lani? Fra en leverandør Canider har, de hadde utsalg på jokke halsbånd. De har noen igjen, send meg PM om du er intressert 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 @AnetteN kan jeg å men i hanhund farge Siter
Anette Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 @AnetteN kan jeg å men i hanhund farge send pm så kan jeg sjekke hva som er igjen av farger, var såvidt jeg så bare rosa sist. Siter
AstridN Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Så fine bilder! Haha, jenter, han har like lange spanielører som Lady i tegnefilmen, nesten i hvert fall 2 Siter
Heidihj Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Så fine bilder! Så veldig trivelig ut Siter
Mud Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Så fine bilder! @Martine har lik jakke som meg Jeg synes det var tydelig at det var en working springer der, men rett skal være rett - de har ofte mer rokkokobein og er ofte veldig lave... Han der var jo fin av det man kunne se Skessa 1 Siter
Gjest Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Kjempefine bilder. Det er bare noe med vafler og hunder altså! Siter
Martine Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Så fine bilder! @Martine har lik jakke som meg Jeg synes det var tydelig at det var en working springer der, men rett skal være rett - de har ofte mer rokkokobein og er ofte veldig lave... Han der var jo fin av det man kunne se Skessa Så fin jakke du har, da! Siter
Recommended Posts