Carpediem Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Hei. Jeg kan absolutt ingen ting om utstilling på hund ( schæfer), men må stille min guttunge får å få championatet ( i NBF ) når den tid kommer. Har fått tips om å stille ham i bruksklassen, men hører at det er noen kriterier påhva hunden skal ha oppnådd får å stille her. Noen som vet hvilke kriterier dette er? Siter
maysofie Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Et av følgende krav: - Opprykk fra klasse D til C i NBF - Bestått NKKs kåringsprøve - Opprykk fra klasse 1 til 2 i RIK bruksprøve (RSP eller RRP) - Bestått IPO 1 - Bestått SchH1 - Bestått VPG - Bestått SL1 Regelverk, side 15 1 Siter
Carpediem Skrevet 23. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Supert tusen takk for hjelpa Siter
Guest lijenta Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Du finner det i Utstillingsreglene til nkk. Søk fram på NKK:NO Siter
Avani Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Om du er ute etter championatet så trur jeg du mer enn nok fyller kravene for bruksklassen Siter
Guest Bruv Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg tenker også å stille min ut en gang, men synes det er litt skummelt Er det best å stille på en NKK utstilling tro, eller på ren schäferutstilling? Siter
mokken Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Jeg tenker også å stille min ut en gang, men synes det er litt skummelt Er det best å stille på en NKK utstilling tro, eller på ren schäferutstilling? Det kommer nok helt an på dommeren Siter
Carpediem Skrevet 25. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2014 Det kommer nok helt an på dommeren Sikkert lurt å høre litt rundt hvem en bør gå til. Jeg har hørt de som anbefaler rene schæfer utstillinger og de som anbefaler nkk utstilling, så jeg er ikke klokere på det. Siter
Recommended Posts