Renate A Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Dis syntes jeg var fint. Jeg har ingen peiling på hvilken serie dere snakker om, men hadde nok undret litt om du ropte det, assosierer det med Retard...hi hi Men som sagt, så har jeg ikke sett serien Siter
Guest Belgerpia Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Awwww.... har du hentet henne? Nå MÅ hun få navn Jeg synes hun ser ut som en Dis eller Adler altså Siter
Lunatic Skrevet 23. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Jeg synes hun er enten Adler eller Nyx. Tror nok, etter å ha blitt litt kjent med henne, at det blir Nyx Har ikke offisielt hentet henne enda, det blir 14 eller 25 november, men fikk "låne" henne litt i dag 2 Siter
Mackenzie Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Adler var stilig! Det var jo for så vidt Nyx også da, men så er det jeg og navn som ikke har to stavelser da Siter
mokken Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Dís er også et islandsk navn og betyr typisk gudinne, kvinne, "female deity. Veldig pent navn! Åååh det var fint! Siter
Iggy Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Åh nåmmin helledussen Tervevalper, altså...Liker i grunn alle foreslåtte navn, jeg, veldig oppi gata mi alle sammen. Siter
Lunatic Skrevet 24. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Det var hjelpsomt Neida, men ganske sikker på at det ender på Nyx. Tror det kommer til å passe bra. Det er jo "The Greek goddess of the night". Mystisk og tøft Hun var liksom ikke en Adler 1 Siter
Tekopp Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 image.jpgimage.jpg *smelte totalt* Fint navn Nyx også Siter
rosinbolle Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Sååå fin! Nyx er et nydelig navn Siter
maysofie Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Fine lille, gratulerer så mye! Jeg kjente en gang en dachs som het Nyx, etter det har jeg fått avsmak på både dach og navnet Siter
Grim Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Gratulerer med terv!! Nyx var kult! For meg blir Tardis forbundet med tard - som i forkortelse på retard.... Kan jo forsåvidt passe på en belger, men.... 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2014 Enda en navnetråd! sorry.. Siden første (og andre) kullet ikke ble noe av, har jeg nå endelig funnet en liten og forhåpentligvis arbeidsom tervevalp. Hun heter på papiret Cassandra, men jeg liker det helt ærlig ganske dårlig så hun skal ikke hete det i hverdagen i hvert fall Har jo noen jeg liker på N som var navneforslag til mallen jeg først skulle ha, men mange av dem er navn jeg ser for meg på lyse hunder. Hun er ganske mørk, med en mørk, fin stripe på ryggen ( ) og hun virket ganske tøff. Aner ikke hva hun kan hete! Har jo tenkt litt og jeg har til nå: Tardis Dalek (kanskje mer guttenavn? Men det er så kuuult) Naboru (Gerudo-person fra Zelda) Nayru (Gudinnen av Visdom fra Zelda. Uttales (i mitt hode) på norsk: najuru) Zelda (men tenker at det passer bedre på lyse hunder) Moriarty (Det er jo et etternavn ) Jeg er skikkelig fan-girl (obviously) så nerde-navn fra spill, serier og alt annet er veldig velkommen! last human! hun har jo allerede et doctor who navn 2 Siter
Recommended Posts