Gå til innhold
Hundesonen.no

I nattens mulm og mørke...


pixiegirl

Recommended Posts

Er det bare jeg som pakker en liten lommelykt i lomma når jeg skal ut å lufte hunden på kveldstid?

Etter å tatt frem bæsjeposen et par ganger for så å måtte legge den tilbake i lomma fordi jeg ikke fant avføringa i mørket (yep, liten hund :D på vom og hundemat) så har jeg en liten lommelykt jeg tar med meg i tilfelle, og bare tar fram når jeg skal plukke opp etter den lille jenta mi. :D Er jeg alene i dette? Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ser for meg toya løpe foran deg og du etter me svært lys på hode og posen klar :D  :D  :D

hehe... går masse i skogen skjlønner du...

da går ikke jeg med lykt i hånda nei...

da er det hodelykt som gjelder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med meg en mag-lite ut imørket jeg...

Er ganske mørk redd og mag-liten kan brukes både til å finne det jeg skal plukke opp og til selvforsvar hvis "bøken" dukker opp :oops:

Ikke kom overaskende på oss i mørket,hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke hatt med lommelykt, men det var en god ide!

Med nuffen har det ikke vært noe problem å finne etterlatenskapene (både bra str. og lukt, hehe).

Med mopsen derimot har det skjedd at jeg rett og slett ikke har funnet bæsjen... Sånn at jeg har tenkt at jeg finner den vel ikke før den sitter fast under skoen min.

Han er forresten merkelig når han skal bæsje, bruker nesten samme stillingen som når han tisser (opp med benet, ja). Har blitt vant til det nå, men første gangen han gjorde det, lurte jeg på om han var helt god :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg satt å lurte litt, for jeg har aldri sett noen andre bruke det. Men nå syns jeg aldri jeg ser "bakdelene" med å ha hund hos andre. Jeg bor ikke midt i Oslo, for å si det sånn, og som regel når jeg ser andre med hunder så går hunden alltid som en engel i bånd, og ikke snakk om at den gjør fra seg! Merkelig, det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange gode tips ja :D som regel går vi på opplyste steder om kveldene(tørr ikke gå i skogen alene når det er mørkt :oops: ),men de gangene jeg ikke har funnet bæsjen,har jeg lyst etter den med mobilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange gode tips ja :D som regel går vi på opplyste steder om kveldene(tørr ikke gå i skogen alene når det er mørkt :oops: ),men de gangene jeg ikke har funnet bæsjen,har jeg lyst etter den med mobilen :D

Det var lurt! Det skal jeg huske hvis jeg glemmer lommelykta. :D

Jeg går heller ikke i skogen, men det kan bli ganske mørkt på bakken mellom lyktestolpene, spesielt når kommunen sparer på strømmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhummmm... jeg minnes et par ganger jeg har forsøkt å LUKTE meg fram til etterlatenskapene - OG funnet dem :-).
Haha :D

Jeg prøver å lyse med mobilen jeg. Men nå som det er snø så syns uansett de GIGA kablene til Mona godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...