Gå til innhold
Hundesonen.no

Apportkurs i Drammen Hundepark med Gråtass


Recommended Posts

Det har vært endel interesse for denne type kurs og tenkte å se om det var noen som kunne tenke seg å være med.

Det er snakk om siste helgen i november 29-30. og i Drammen Hundepark. Det er tre ledige plasser.

Vi vet ikke pris sikkert, da det kommer litt an på hvordan vi løser kost, losji og reise, men jeg tipper et sted mellom 1500-2000.

Hvem vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få litt informasjon om kurset? Hvem det passer for, hvordan treningen legges opp, og hvem "Gråtass" er ? :) Gjerne start- og sluttidspunkt også.
Hvordan treningen legges opp kan kanskje @Gråtass selv svare på, men nivået legges vel opp etter den enkelte. Vi er helt i innlæringsfasen av apporten i hvert fall. For mer informasjon om instruktøren gå inn på kruttlappen hundeskole. Og hundehallen er ledig fra 9 til 14 lørdag og søndag den helgen. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan treningen legges opp kan kanskje @Gråtass selv svare på, men nivået legges vel opp etter den enkelte. Vi er helt i innlæringsfasen av apporten i hvert fall. For mer informasjon om instruktøren gå inn på kruttlappen hundeskole. Og hundehallen er ledig fra 9 til 14 lørdag og søndag den helgen.

:)

Mentions funker ikke på brukernavn med æ, ø og å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det er kursdeltagerne som bestemmer hva slags kurs de vil ha. Jeg pleier å foreslå at man trener en og en hund på det nivået man er. For min del så kan treningen foregå ute også. Litt avhengig av antall deltagere, men jeg syns det er greit å ha kurset fra kl 9- 16 ca. Da pleier de fleste å være fulle i hodet av både 2 og 4 beinte.

Jeg er en instruktør som jobber mest med folk.

Bare å sende meg en PM om det er noen spørsmål relatert til innholdet i kurset, det praktiske er det @SiriEveline som har koll på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med, hvis det fortsatt er plass!

Det er det :)

Tenkte å samle alle som ønsker å delta ved å sende meg påmelding på epost@sirieveline.com (eller her på PM).

Bare merk mailen med Apportkurs og skriv ditt navn og at du ønsker å delta på kurs. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...