Gå til innhold
Hundesonen.no

Beardisen Frisbee


Frisbee

Recommended Posts

Starte en tråd på han også da. :) Det kommer nok til å bli mest "tullebilder" for det er bare den type hund han er. Men tenkte å starte tråden med noen oppdtillingsbilder jeg tok i dag. Jada, bakbena kunne vært bedre, men i tilnærma snøstorm var hverken han, jeg eller fotografen særlig tålmodige... :) Det føltes hvertfall surt nok ute.. :oops:

frisbeeutepen.jpg

frisbeeutepen2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for fine ord om gutten min! FLinke er dere, som tar dere tid til å skrive noen ord :P

Slenger med noen bilder vi tok på agilitytreningen i dag...

Luggen må vekk om han skal klare å se hinderne...

grnnstrikk.jpg

Slalom:

slalom31januar053.jpg

Pauser må man ha...

megogfrisbeepause.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Jeg fant ikke den gmle tråden min... Så hvis den skulle dukke opp er det bare å slette den. Har ikke postet noe i den på mange mndr...

Ville bare si at nå har jeg laget en egen side om det som skjedde i helga (at Frisbee bl kåret til Norges morsomste hund). Har skrevet litt dagbok fra lørdag-mandag (noen sprø dager ;) ), lagt inn litt bilder, flere kommer, og lagt link til noe av det sm har vært i aviser og på tv (web- tv klipp fa nyheter og god morgen norge)

Link i signaturen, og på forsiden finner dere link til siden som handler om disse dagene. ;)

Resten av siden vil bli oppdatert snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så nydelig (+ virker kjempefin i gemyttet!) Vil ha flere bilder :)

Takk. jeg synes jo han er herlig i gemyttet. Men han kunne nok bli litt mye for de som ikke liker masse liv og røre :D Masse bilder på hjemmesiden da. Skal bli flinkere til å legge ut her også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...