Gå til innhold
Hundesonen.no

Canis-kurs!


Maria

Recommended Posts

HURRA!!

Jeg og Chessea skal på canis-kurs i slutten av Februar! Lydighetskurs, ved Canis avdeling Asker og Bærum.

Gleder meg så masse at jeg måtte dele dette med noen. Har så lyst til å lære litt skikkelig klikkertrening..!

:)

By the way; Fanny her inne er instruktør..!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!

Jeg og Chessea skal på canis-kurs i slutten av Februar! Lydighetskurs, ved Canis avdeling Asker og Bærum.

Gleder meg så masse at jeg måtte dele dette med noen. Har så lyst til å lære litt skikkelig klikkertrening..!

:)

By the way; Fanny her inne er instruktør..!! :)

Jeg har gått det kurset i høst med Loke og du har all grunn til å glede deg :wink: Kjempebra kurs med en kjempedyktig instruktør =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Gleder meg masse ja!!

Renate, ja kom å hils!! :) Kurset holdes ved AlternatiVet.

Hundeheidi: Fristen har ikke gått ut!! :)

Loke: Så fint å høre!! :D

Benedicte: Det kalles "lydighetskurs". Vet ikke helt hva det innebærer. Spør Fanny.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Chessea skal på canis-kurs i slutten av Februar! Lydighetskurs, ved Canis avdeling Asker og Bærum.

Gleder meg så masse at jeg måtte dele dette med noen. Har så lyst til å lære litt skikkelig klikkertrening..!  

:D  

By the way; Fanny her inne er instruktør..!! :D

Så flott Banana Du kommer til å oppdage en ny verden. Ikke bare angående trening av hunden, men også som menneske. Denne treningsformen gjør noe med deg. Det blir mer en livsfilosofi som går ut på å se etter og belønne det du vil ha. Den kan du bruke på alle i dine omgangskrets. Det er så flott at vi nå kan integrere læring av hunden i vår naturlige væremåte.Merete sier at man lærer seg til å lære hunden å lære. Det blir en del av deg og noe langt mer enn bare en måte å trene hund på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Banana Du kommer til å oppdage en ny verden. Ikke bare angående trening av hunden, men også som menneske. Denne treningsformen gjør noe med deg. Det blir mer en livsfilosofi som går ut på å se etter og belønne det du vil ha. Den kan du bruke på alle i dine omgangskrets. Det er så flott at vi nå kan integrere læring av hunden i vår naturlige væremåte.Merete sier at man lærer seg til å lære hunden å lære. Det blir en del av deg og noe langt mer enn bare en måte å trene hund på.

:D Ja, det kan jeg tenke meg! Det er sikkert litt annerledes å trene klikker etter et kurs. Føler ikke at jeg lærer noe praktisk av å lese bøker..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...